آموزش نسخه نویسی الکترونیک به پزشکان غیر طرف قرارداد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی جعفریان گفت: با توجه به لزوم اجرای برنامه ششم توسعه و از جمله موارد مطابق با برنامه‌های اجرایی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک طی هفته جاری ۲۴ دوره آموزشی از طریق ویدئو کنفرانس – وبینار‏- برای پزشکان غیر طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان تهران برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به اجرای پروژه حذف چاپ دفاتر کاغذی بیمه شدگان از اردیبهشت ماه سال جاری و سهولت دسترسی پزشکان و مؤسسات به نرم افزارهای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و همچنین آشنایی پزشکان غیر طرف قرارداد با نحوه نسخه نویسی الکترونیک، تعداد ۲۴ جلسه آموزشی فشرده برای پزشکان غیر طرف قرارداد برگزار گردید.

جعفریان گفت: مدت زمان هر کدام از این کلاس‌های آموزشی یک ساعت بوده و در طی این دوره آموزشی تعداد هزار پزشک در سطح استان تهران که با سازمان بیمه سلامت ایران قرارداد همکاری نداشتند در این کلاس‌ها شرکت نمودند و آموزش‌های لازم به آنها داده شد.

وی اضافه کرد: در مجموع تعداد ۴ هزار پزشک غیر طرف قراردادی که اعلام آمادگی کرده‌اند از طریق تماس تلفنی همکاران اداره کل بیمه سلامت استان تهران و در گروه‌های فضای مجازی، آموزش نحوه استفاده از نرم افزار نسخه نویسی دیده اند و به سوالات احتمالی آنها پاسخ داده شده است.

سرپرست اداره اسناد سرپایی بیمه سلامت استان تهران ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک تمامی پزشکان طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد در سطح استان تهران آموزش‌های لازم جهت اجرای این طرح مهم را دیده باشند و بیمه‌شدگان به راحتی بتوانند از این امکان ارزنده بهره مند گردند.

error: Content is protected !!