آگاهی‌های عمومی از ضرورت تزریق واکسن کرونا افزایش یابد

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست در حاشیه آیین افتتاح پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در قم با اشاره به‌اهمیت حرکت در مسیر فرآیند واکسیناسیون کرونا در استان، اظهار داشت: تعامل و هم افزایی لازم بین دستگاه‌های متولی در این عرصه ایجاد، و واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان بر طبق مصوبه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا با درصد حضور قابل قبولی اجرایی شده است.

وی استقرار پنچ پایگاه واکسیناسیون در نقاط مختلف استان را مورد توجه قرار داد و افزود: این پایگاه خودرویی می‌تواند کمک مناسبی به‌برخی افراد با شرایط خاص باشد و در امر واکسیناسیون سهولت مناسبی ایجاد کند.

وی ادامه داد: با تلاش کادر پزشکی و بهداشتی استان روند اجرایی عملیات واکسیناسیون در قم قابل قبول است و از مردم نیز انتظار می رود تا در جهت واکسیناسیون جامعه هدف و رده‌های سِنی اطلاع رسانی شده، همکاری لازم را صورت دهند.

استاندار قم همچنین با اشاره به‌اینکه قم از نظر طول درگیری و شدت درگیری با این بحران شرایط ویژه ای دارد خطر نشان کرد: ضروری است تا با اطلاع رسانی مداوم از سوی رسانه‌ها، زمینه استقبال مردم فراهم شود و به‌زودی شاهد واکسیناسیون کامل استان در برابر ویروس کرونا باشیم.

پایگاه واکسیناسیون خودرویی در قم در بلوار شهید سلیمانی این شهر استقرار دارد و همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ اقدام به‌تزریق واکسن می‌کند.

از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم بالغ بر ۴۳ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

error: Content is protected !!