ابتلای کارگران هندی یک واحد صنعتی در اشکذر به کرونا

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعدادی از کارگران هندی و ایرانی یک واحد صنعتی در اشکذر به کرونا مبتلا شده اند که نوع ویروس کرونای آنها هنوز مشخص نشده است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی افراد مبتلا، آزمایش‌های اولیه به عمل آمد که جواب تست آنها مثبت اعلام شد و نمونه این آزمایش‌ها برای مشخص شدن نوع ویروس کرونای آنها به آزمایشگاه های معتمد در تهران ارسال شده است.

نوری شادکام ادامه داد: در حال حاضر این کارخانه تعطیل نشده و برنامه ای هم برای تعطیلی آن وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از ۷۷۵ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۸۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

نوری شادکام با اشاره به شناسایی ۲۸۸ مبتلای جدید افزود: از این تعداد ۶۱ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۲۷ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در شبانه روز گذشته، پنج بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۶۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر در بخش مراقبتهای ویژه خدمات دریافت می کنند.

error: Content is protected !!