ابتلای ۵۰۰ نیروی بیمارستان سینا به کرونا/تشریح اهداف ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طالب پور، گفت: خوشبختانه هیچ یک از همکاران این مرکز مستقیماً بر اثر ابتلاء به کرونا از بین ما نرفت و این باعث افتخار است که به رغم ویزیت ۲۰ هزار بیمار و بستری ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار و ابتلای ۵۰۰ تن از همکاران به بیماری کووید ۱۹ ولی هیچ یک از همکاران بر اثر این بیماری از بین ما رخت بر نبستند.

وی با عنوان این مطلب که بیمارستان سینا نزدیک ۲ ماه است که از نظر کووید ۱۹ به حداقل میزان مورد انتظار رسیده است، افزود: این نوید را برای ما دارد که در سال پیش رو، شاهد پیشرفت در قسمت‌های دیگر باشیم که در این زمینه برنامه‌ریزی با حضور بزرگان بیمارستان انجام شد و خوشبختانه تأییدیه نسبی دانشگاه علوم پزشکی تهران را نیز دریافت کرده است و این فعالیت‌ها به تدریج امسال کلید خواهد خورد و شاهد تغییراتی به نفع مردم و استادان برای ارائه خدمت مطلوب‌تر به مراجعین خواهیم بود.

طالب پور ادامه داد: از جمله طرح‌هایی که امسال انتظار داریم کلید بخورد، طرح آنژیوگرافی بای پلن است که می‌تواند کمک به سزایی برای مردم باشد و طرح دیگر راه‌اندازی ام آر آی دوم در بخش اورژانس است که گره‌گشایی برای بیماران مغزی خواهد بود و راه‌اندازی پت دیگر طرحی است که برای سال ۱۴۰۰ در نظر است که انجام بگیرد که برای کمک رسانی به بیماران مبتلا به سرطان این مرکز بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: به رغم شیوع بیماری کووید ۱۹ در جامعه و درگیری بیمارستان با این بیماری، فعالیت‌های ارزشمندی در بیمارستان در سال گذشته به انجام رسیده است از جمله تأمین و تجهیز بیمارستان، ورود استادان با انگیزه و جوان به مجموعه بیمارستان، افزوده شدن تعداد نیروی پرستاری در بخش‌ها که همه سبب قدرتمندتر شدن بیمارستان شده است و فعالیت‌های عمرانی خوبی در سال گذشته انجام شد از جمله فاز اول پروژه سپتیک که به ثمر رسید.

رئیس بیمارستان سینا گفت: در اجرای طرح‌ها به مدد خیرین بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌ها و طرح‌های بیشتری در بیمارستان باشیم و هر یک از استادان و همکاران بیمارستان سینا سفیرهای این مرکز در معرفی خیرین به بیمارستان هستند تا به کمک آنان بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوب و خداپسندانه‌ای را به مردم ارائه دهیم.

وی همچنین نیازهای بیمارستان سینا را برشمرد و گفت: نیاز به بخش اورژانس مجهز و بخش مگا آی سی یو ۱۵۰ تختخوابی برای مهار و کنترل بیماران بدحال از نیازهای ضروری بیمارستان سینا است و باید برای تأمین آن تلاش خود را به انجام برسانیم.

طالب پور افزود: برخی از سیستم‌های بیمارستان از نقص‌هایی برخوردار است مانند پت اسکن، رادیوایزوتوپ و رادیوتراپی که باید در بیمارستان تأمین شود. در حقیقت بیمارستان به دنبال گسترش بخش‌ها نیست، بلکه ما به دنبال تأمین نقص‌های بیمارستان هستیم و هدف سرویس‌دهی بهتر به بیماران است که در سال جدید بخشی از آنها را بتوانیم تأمین کنیم.

error: Content is protected !!