اجرای مجدد طرح غربالگری شهید سلیمانی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت فعال، گسترده و مبتکرانه سپاه در طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی با پرچمداری استان اصفهان آغاز شد، اظهار داشت: این طرح پس از اجرای موفق در اصفهان به کل کشور تعمیم داده شد.

وی با بیان اینکه در پیک‌های قبلی کرونا طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی تأثیرات بسیاری داشت، ابراز داشت: این طرح مدتی لغو و دوباره در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در قالب این طرح بسیجیان خانه به خانه غربالگری را انجام می‌دهند، گفت: در این طرح علاوه بر غربالگری بیماران شرایط اقتصادی خانواده‌ها در زمینه تأمین مایحتاج زندگی و داروهای مورد نیاز ارزیابی و در صورت نیاز برای تأمین آن اقدامات لازم در دستور کار قرار می‌گرفت.

بیمارستان صحرایی ۱۵۰ تخت‌خوابی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه در کنار طرح غربالگری ورود به همکاری در زمینه راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا نیز در دستور کار سپاه قرار گرفته است، تصریح کرد: در این ارتباط در استان اصفهان ۶ مرکز تجمیعی را راه‌اندازی کرده‌ایم و همچنین در مراکز ۲۸ گانه مشارکت در زمینه تأمین نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز نیز بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی توسط بیمارستان شهید صدوقی اصفهان در حال آماده سازی است، اضافه کرد: این بیمارستان فاز به فاز تحویل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌شود.

تا انتهای مدیریت بیماری کرونا در کشور کنار مردم خواهیم ایستاد

وی با تاکید بر اینکه تا انتهای مدیریت بیماری کرونا در کشور کنار مردم خواهیم ایستاد، ادامه داد: از همه ظرفیت‌های سپاه برای فراهم کردن امکانات برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه توسعه مراکز واکسیناسیون و اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در کنار کمک کادر درمان می‌تواند شرایط شیوع کرونا را در استان اصفهان بهبود بخشد، گفت: در صدد توسعه این مراکز در سراسر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان که به گونه‌ای سرزمین ایمان است در بحران شیوع کرونا بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند از سوی سپاه صاحب الزمان (عج) اهدا شده است، اضافه کرد: اصفهان نقطه درخشان در جغرافیای ایران است و مردم این استان بسیار گشاده رو و اهل ایمان هستند و اجازه نمی‌دهند در کنارشان افراد نیازمندی باشند و خودشان در آرامش زندگی کنند.

error: Content is protected !!