ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به بیماران و مراجعین در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی بعد از ظهر سه شنبه در سیصد و شصت و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ گفت: کیفیت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی، رسالت اصلی دانشگاه است که با تمام توان دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: شیراز به عنوان قطب پزشکی منطقه به شمار می‌رود و تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر حفظ و ارتقای این جایگاه است تا بتوانیم خدمات را به بهترین گونه به مردم ارائه دهیم.

او میزان رضایتمندی مراجعان از خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی را یکی از شاخص‌های مهم کیفیت ارائه خدمات دانست و بر تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بزرگترین تا کوچک‌ترین واحدهای زیرمجموعه برای تحقق این رسالت تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به پاندمی کرونا ویروس، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بحران شدیدی به سر می‌برند و لازم است در این شرایط مسؤولان مراکز ارائه خدمات بهداشتی درمانی با ارائه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان را ارتقا بخشند.

دکتر لطفی با توجه به روند افزایشی مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا ویروس در استان و شناسایی موارد ابتلاء به بیماری، افزود: بستری مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌های استان نیز در حال افزایش است و ضرورت دارد در شرایط کنونی، تمامی واحدها در حالت آماده باش بوده و توان مضاعفی در این زمینه به کار بسته شود.

دکتر لطفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن دعوت از مردم برای مشارکت جدی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: پایبندی مردم به این مسؤولیت مهم در این پاندمی، تنها راهکار مناسب برای پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بررسی وضعیت موارد ابتلاء به کرونا ویروس در شهرستان‌های استان، ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان را نیز مورد ارزیابی قرار داد و برای بهبود خدمات در شهرستان‌های دارای موارد بالای ابتلاء به کووید ۱۹، دستورات لازم را صادر کرد.

او همچنین فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس، آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹و اقدامات کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار داد.

error: Content is protected !!