از لاغری سریع نترسید!

همه تا اسم “لاغری سریع” را می شنوند به یاد رژیم های سختی میافتند که در طول چند روز چندین کیلوگرم از وزن را کم می کند؛ رژیم هایی که همیشه با حس گرسنگی و ضعف همراه هستند. شما از لاغری سریع چه می دانید؟ آیا تاکنون به این فکر افتادید که خیلی سریع وزن تان را کاهش داده یا سایزتان را تغییر بدهید؟

شاید بگویید، خیر ابدا سراغ این رژیم ها نرفته و نمی روم چرا که چیزی جز بازگشت وزن و افزایش چند کیلوگرمی آن پس از گذشت مدتی، نتیجه ی دیگری نداشته و ندارد. بله ممکن است این باور درست باشد اما تعریف شما از لاغری سریع اشتباه است. بسیاری از افراد لاغری به کمک رژیم های نامعتبر و غیراصولی را با نام لاغری سریع می شناسند. درحالی که نمی دانند می توانند با پیروی از یک رژیم لاغری مناسب که توسط یک کارشناس معتبر طراحی شده، خیلی سریع و آسان وزن شان را کاهش دهند و به همان ایده آلی که می خواهند برسند.

شاید برای خودتان هم اتفاق افتاده باشد که از یک سایت نامعتبر، برنامه غذایی دریافت کردید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن برخی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید، به این امید که خیلی سریع وزن کم کنید، اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همیشه هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که “با این همه تلاش و تحمل گرسنگی، چرا لاغر نمی شوم یا چرا وزنی که از دست دادم دوباره برگشت؟” پاسخ سوال تان بسیار ساده است؛ رژیم اصولی. بله درست شنیدید، تنها راه داشتن وزن و اندامی متعادل رعایت یک برنامه غذایی اصولی و مناسب با خودتان است.

پزشکان تغذیه و یا وب سایت های رسمی و معتبر با دریافت اطلاعات و مشخصات هریک از متقاضیان، رژیم مخصوص تهیه و در اختیار آن ها می گذارد. این را هرگز فراموش نکنید که همواره و برای هر رژیم غذایی اصول معین و مشخصی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد است. اگر شما هم به دنبال راهی هستید تا برنامه ای غذایی اصولی داشته باشید و سلامت خود را با آن تضمین کنید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

از لاغری سریع نترسید!


مراقب وزنی که از دست دادید، باشید

فردی را تصور کنید که از اضافه وزن خود رنج می برد و به فکر کوچک کردن شکم و پهلوهایش است. او بسیار مشتاق است که با گرفتن یک رژیم غذایی از سایت ها و شبکه های اجتماعی، وزن خود را خیلی سریع کاهش دهد. خوشبختانه به راحتی هم موفق می شود و به توصیهی ی یکی از دوستانش از سایتی یک رژیم درمان چاقی دریافت می کند، حتی زمانی که رژیم را می خرد به او این طور گفته می شود که این رژیک اثر بسیار قابل توجه و سریعی دارد و با اجرای مو به مووی آن می تواند شاهد کاهش وزن چشمگیری باشد.

هفته ها می گذرد و وزنش کاهش پیدا می کند. وی بسیار خوشحال است و مقدار زیادی انرژی و فعالیت مثبت دارد. هفته ها و ماه های پس ازآن نیز سعی می کند که تاحدودی طبق همان برنامه غذایی پیش برود. او به مقدار قابل توجهی وزن خود را کم می کند و بالاخره به وزن ایده آل می رسد و دست از اجرای برنامه کاهش وزن برمی دارد. اما همه چیز همان طور که باید خوب پیش نمی رود در ماه های بعد و شاید سال های بعد او خود را سر خانه اول می بیند. یعنی فرد، برابر وزنی که کم کرده یا حتی بیشتر از وزنی که قبلا کم کرده افراد زیادی می شود. خصوصا آن هایی که به دنبال کاهش وزن سریع در مدت بسیار کوتاه هستند، و برای رسیدن به این هدف از هر رژیم غذایی که به دست شان می رسد پیروی می کنند.آن ها نمی دانند که با اجرای رژیم های لاغری سریع نامعتبر این بازگشت وزن بسیار سریع تر اتفاق می افتد و احتمال آسیب رسیدن به بدن آن ها نیز بیشتر است، دلیل این که کاهش وزن بیشتر از یک کیلو در هفته با از دست دادن بیشتر آب و عضله به جای چربی همراه است.

از لاغری سریع نترسید!

برای کاهش وزن سریع و رسیدن به تناسب اندام نیازی نیست رژیم های سخت را اجرا کنید و خود را از خوردن هرگونه مواد غذایی منع کنید. این باور را در ذهن تان پاک کنید که یک رژیم لاغری سریع و موثر تنها بر پایه نخوردن بنا شده و افرادی که آن را اجرا می کنند باید از خوردن هر نوع غذایی دست بکشند و فقط گرسنه بمانند!!!

کارشناسان من و رژیم به شما ثابت می کنند که این طور نیست. در حقیقت رژیم لاغری اصولی و مناسب به کارها و عادات سالم برای زندگی گفته می شود که شامل، خوردن میوه و سبزیجات، عدم استعمال دخانیات و نخوردن الکل را شامل می شود. اما سوال بسیار مهم این است که بعد از پروسه ی رژیم گرفتن و اتمام آن آیا راهی وجود دارد که از افزایش وزن مجدد جلوگیری کرد یا این که وزن را در حالت تعادل نگه داشت؟


دست از اجرای رژیم های خطرناک بردارید

همیشه این را یادتان باشد که برای لاغر و خوش اندام شدن نیازی نیست ریسک کنید و خود را به خطر بیاندازید. حتی در شرایط بحرانی و در وضعیتی که می خواهید به سرغت وزن کم کنید هم به رژیم های نامعتبر و ناسالم که در سایت های غیرقانونی با مبلغ های بسیار بالا به فروش می رسد، روی نیاورید. برای خوش هیکل شدن نیازی نیست از صبح تا شب خودتان را با سالاد و میوه سیر کنید، متخصصان من و رژیم با دریافت اطلاعات شخصی و پزشکی شما، رژیمی را در اختیارتان می گذارد که شامل تمام مواد غذایی که خوردن آن ها را ترجیح می دهید و آن را دوست دارید، می باشد.

از لاغری سریع نترسید!

اگر تصمیم تان برای لاغر شدن جدی است پس از همین الان شروع کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب ‌اندام و تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن، صرفا به کمک غذاهای لاغر کننده یا غذاهای رژیمی اتفاق نمی ‌افتد. شما در ابتدا باید به سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید. سایت من و رژیم برای همه شما عزیزانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام تان هستید، برنامه غذایی مناسب دارد و به شما کمک می کند که فقط به لاغر شدن و کاهش وزن نپردازید بلکه سبک غذایی تان را نیز تغییر دهید. هر زمان که بخواهید می توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی و پزشکی تان یک رژیم لاغری مناسب با خودتان دریافت کنید.

برای از دست دادن وزن، می بایست در برخی از عادات فعلی تغییر ایجاد کرد، این به معنی کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می خورید و فعال تر شدن است. رژیم های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

error: Content is protected !!