استاندار: اجرای محدودیت‌های کرونایی در بوشهر رضایت بخش نیست

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: با توجه به گردش ویروس کرونا در این استان و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس، محدودیت‌های اعمال شده در این زمینه باید جدی گرفته شود. 

وی در باره حضور یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار اضافه کرد: شخص مدیر دستگاه اجرایی مسئول حسن اجرای محدودیت‌های اعمال شده‌است.

گراوند تاکید کرد: براساس اعمال محدودیت‌های جدید کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اگر یک مدیر، کارمندی را اجبار کند از شهرهای اطراف به محل کار خود در بوشهر بیاید، گزارش این تخلف را به استانداری ارائه کرده تا با مدیر متخلف برخورد شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از همراهی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه در مقابله با کرونا گفت: همچنان کنترل ورودی‌های استان بوشهر و شهرها با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال شود، چون اگر این محدودیت‌ها و پروتکل‌ها رعایت نشود باید منتظر افزایش آمار فوتی ها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا بیان کرد: با توجه به ورود سهمیه جدید واکسن کرونا به این استان، انتظار است واکسیناسیون گروه‌های اولویت دار، با سرعت و جدیت ادامه یابد.

در زمان حاضر ۹ شهرستان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی و تنها شهرستان دیر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

error: Content is protected !!