استان سمنان متناسب با جمعیت خود واکسن کرونا دریافت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر بعد از ظهر شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به واکسیناسیون عمومی در سطح استان، توضیح داد: این استان به تناسب جمعیت خود واکسن دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های هدف تا کنون به خوبی اجرا شده است، ابراز کرد: این گروه‌ها شامل کادر درمانی، پاکبانان و بیماران خاص و… طبق برنامه‌ریزی و سهمیه واکسن در نظر گرفته شده دوز دارو را دریافت کردند.

تردد در پارک‌ها کنترل شود

استاندار سمنان با اشاره به تداوم دورکاری کارکنان ادارات در استان، تاکید کرد: اجرای دورکاری تعیین شده به خاطر شرایط کرونایی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی ضرورت داشته و لذا مدیران باید در این زمینه همراهی داشته باشند.

آشناگر با بیان اینکه طرح‌های محدودیت کرونایی در ادارات طی بازرسی‌هایی به نظارت گذاشته می‌شود، بیان کرد: اصرار برخی دستگاه‌های اجرایی بر حضور کارکنان در فضای ادارات بیجا بوده و با تخلفاتی از این دست منعکس شود.

وی درباره دیگر محدودیت‌های سطح استان درباره مکان‌هایی که تردد در آنها بیشتر است، تاکید کرد: شهرداری‌ها موظف شدند که تردد در بوستان‌های سطح شهرها را محدود و کنترل کنند.

error: Content is protected !!