امضاء فرمانداری بجنورد پای مجوز والیبال پارکی

مصیب اکبرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برگزاری این مسابقه در شرایط قرمز کرونایی شهرستان اظهار داشت: برخلاف برخی از اظهارات این مسابقات با مجوز فرمانداری شهرستان در پارک دانشجو بجنورد با حضور ۱۸ تیم از شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.
وی افزود: پیش از این نیز فرمانداری شهرستان بجنورد، مجوزی برای برگزاری مسابقات جودو در شهرستان در فضایی باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صادر کرده بود.
برای نخستین بار مسابقات والیبال پارکی، در پارک دانشجوی بجنورد، با حضور ۱۸ تیم از شهرستان های خراسان شمالی علی رغم شرایط قرمز کرونایی این شهرستان به مدت یک هفته برگزار شد.
در نشست ستاد مقابله با کرونا که روز جاری در غیاب استاندار خراسان شمالی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از برگزاری مسابقات والیبالپارکی و سایر رشته های ورزشی  در شرایط قرمز کرونایی در بجنورد انتقاد کرد.
پس از آن مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری که همزمان مسولیت نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را نیز بر عهده دارد، خواهان برخورد با عوامل خاطی در برگزاری و یا حتی صدور مجوز برای این مسابقه شد.
خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمالشرق کشور وجود دارد که ۶۰ درصد آن در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است.

error: Content is protected !!