اورژانس کشور تمام بالگردهایش را برای واکسیناسیون به کار گرفته‌است

پیر حسین کولیوند روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه های واکسیناسیون خودرویی تهران در جمع خبرنگاران افزود: به دستور وزیر بهداشت کادر اورژانس برای راه اندازی پایگاه های سیار و خودرویی وارد عمل شد.

وی یادآورشد: بیشترین این پایگاه ها در تهران قرار دارد و با توجه به صف های طولانی که ایجاد شده بود هم پایگاه های انفرادی احداث شد و هم تیم های عملیات ویژه ما در هر نقطه ای که صف طولانی تشکیل شود سریع وارد عمل می شوند و کار مردم را تسریع می کنند.

کولیوند اظهارداشت: ۱۷ مورد از این پایگاه ها در تهران راه اندازی شده اند و در دیگر نقاط کشور متناسب با نیاز و ازدحام مردم نمونه چنین پایگاه هایی فعال می شود.

رئیس اورژانس کشور گفت: کادر درمان حاضر در این پایگاه ها از نیروهای اورژانس هستند که در ساعت استراحت خود برای کمک به بهبود روند واکسیناسیون در این پایگاه ها حاضر می شوند و توان کار شبانه روزی دارند.

وی ادامه داد: همکاران مجاهدی هستند که خسته نمی شوند و با روحیه بالا در این کار مشارکت می کنند تا کمکی به واکسیناسیون و تمام شدن کرونا کرده باشند.

کولیوند با اشاره به افزایش ماموریت های کاری نیروهای اورژانس خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در پیک پنجم هستیم و علاوه بر ماموریت های پیش پزشکی که داریم کووید ۱۹ هم به ماموریت ها ما اضافه شده است و تا سه برابر هفته های قبل پیک پنجم ماموریت می رویم.

error: Content is protected !!