اپلیکیشن مینت تحولی بزرگ در سلامت بانوان ایرانی

امروزه با توجه به پررنگ شدن فضای مجازی و آنلاین در زندگی مردم، اپلیکیشن ها و وب سایت های مختلفی در تمام جنبه‌های زندگی مردم وارد شده است. یکی از این قسمت ها بحث سلامت و پزشکی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا این مسئله پررنگ تر از قبل شده است. امروز میخواهیم به معرفی اپلیکیشن مینت و دکتر فائزه شهبازی بپردازیم.

مجموعه مینت، مجموعه تخصصی سلامت و زیبایی بانوان است که مطالب آن تحت نظر دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است. این مجموعه از سه بخش اپلیکیشن، وب سایت و شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.

وبسایت مینت

وبسایت مینت، وبسایتی جامع در زمینه قاعدگی، جلوگیری از بارداری، اقدام به بارداری، زیبایی و سلامت بانوان است. به عنوان مثال چنانچه در رابطه با علائم بارداری برایتان ابهام ایجاد شده است به راحتی می توانید به این سایت مراجعه کنید و با تمامی علائم بارداری، زمان تقربی ظهور این علائم و تفاوت آن ها با علائم قاعدگی اطلاعات کسب کنبد یا چنانچه با نحوه استفاده از بی بی چک آشنا نیستید، در این سایت به راحتی یاد می گیرید و می توانید نتایج تست بارداری و بی بی چک را خودتان تحلیل کنید.

تمامی مطالب این وبسایت، تحت نظر دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است و با خیال راحت می توانید به مطالب و راهکارهای آن اعتماد کنید و بیش از پیش به سلامتی خود اهمیت بدهید.

اپلیکیشن مینت

پس از معرفی وبسایت، به معرفی اپلیکیشن مینت می رسیم. اپلیکیشن مینت خود را به عنوان دستیار سلامتی بانوان معرفی کرده است که به کمک آن بانوان بتوانند در هر مقطع از زندگیشان به این اپ مراجعه و سلامتی خود را دنبال کنند.

صفحه اول این اپلیکیشن، پریود ترکر و تقویم تخمک گذاری است که به کمک آن می توانید سیکل قاعدگی خود را شبیه سازی کنید. در ابتدا باید اطلاعات سیکلتان را مانند طول دوران خونریزی، طول چرخه چرخه قاعدگی و  تاریخ آخرین پریود را وارد کنید و سپس سیکل شبیه سازی شده خود را دریافت کنید و می توانید تا ماه های بعد نیز برای آن برنامه ریزی کنید.

چنانچه قصد بارداری نیز دارید، به کمک این سیکل، بازه تخمک گذاری که حدود ۶ روز است را مشخص می کنید و در این روزها باید اقدام داشته باشید تا شانس بارداریتان بالا برود.

در سایر قسمت های اپلیکیشن مینت که باز هم تمامی مطالب و ابزارهای آن تحت نظر دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است می توانید بهترین روش جلوگیری از بارداری خود را انتخاب کنید. مثلا مشخص کنید که آیا استفاده از آی یو دی برای شما مناسب است یا قرص ضد بارداری.

یا اینکه چنانچه دچار عفونت های واژینال شده اید، می توانید به کمک بخش تشخیص و درمان ترشحات واژینال، نوع عفونت خود را شناسایی کنید و راهکارهای درمانی آن را دریافت کنید.

یکی از بخش های دیگر اپلیکیشن مینت نیز که با استقبال بسیاری از کاربران رو به رو شده است، قسمت تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری است. جالب است بدانید که در دوران اقدام به بارداری با انجام دادن یک سری از راهکارهای علمی تا ۷۵ درصد می توانید خودتان انتخاب کنید که فرزند آینده تان دختر باشد یا پسر. ۲۵ درصد مابقی نیز به موارد ژنتیکی و وراثتی باز می گردد. به کمک این بخش از اپلیکیشن مینت می توانید این راهکار های مفید و کاربردی را داشته باشید و در تعیین جنسیت فرزند آینده تان سهیم باشید.

از سایر بخش های اپلیکیشن مینت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه استفاده از قرص های اورژانسی
  • راهکارهای عقب انداختن قاعدگی
  • ورزش در دوران قاعدگی
  • راهکارهای تسکین علائم قاعدگی
  • آرامش در دوران قاعدگی
  • راهکارهای جبران فراموشی مصرف قرص های ضد بارداری

اپلیکیشن مینت را می توانید از طریق وبسایت مینت یا سرچ در گوگل، گوگل پلی یا کافه بازار پیدا کنید و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنبد.

شبکه های اجتماعی مینت

در پیج اینستاگرام مینت نیز بسیاری از مطالب و محتواهای سلامت و زیبایی بانوان، به کمک دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است و می توانید به راحتی و با خواندن یا تماشای پست اینستاگرام مینت به اطلاعات خود در این زمینه بیفزایید.

error: Content is protected !!