ایلام از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه استانی طرح شهید سلیمانی که با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سایر اعضا در ستاد فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، افزود: طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌های معنوی است که با کمترین هزینه در خدمت مردم است.

وی گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک تیم‌های بسیج و کادر درمانی در زمینه شناسایی و رهگیری بیماران کرونایی و انجام تست از کسانی که با بیمار در ارتباط بوده‌اند، اقدامات بسیار خوبی انجام شد واستان ایلام در این زمینه در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد.

شاکرمی عنوان کرد: استان ایلام از جمله استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است، در اجرای فاز یک طرح شهید سلیمانی و از ابتدای آذر ماه سال ۹۹ تا اخر اسفند، میزان فوتی‌ها ۹۸ درصد و میزان بستری‌ها ۸۹ کاهش یافت.

وی افزود: تعداد ۱۵۲ پزشک، ۲۷۶ پرستار، ۳۵۲ بهورز و بیش از ۳۴۰۰ نیروی داوطلب بسیجی در این طرح بکارگیری شده‌اند.

فرمانده سپاه ایلام اظهار کرد: امسال به نسبت سال گذشته بیشتر نیازمند ورود جدی مردم و مسئولان هستیم و متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌ها بهداشتی از سوی مردم با افت شدید مواجه شده است.

وی گفت: در ایام نوروز همراهی مردم ضعیف‌تر شده است، پروتکل‌های بهداشتی از سوی عده‌ای رعایت نمی‌شود و از این حیث ناراضی هستیم.

سردار شاکرمی اضافه کرد: هر گونه کم کاری از سوی مسئولان قابل توجیه نیست و متاسفانه عدم مدیریت قوی و صحیح در مبادی ورودی و خروجی به خصوص از سمت شهرستان دهلران باعث شده تا دو شهرستان ما در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: همه مسئولان باید جهادگونه در طرح شهید سلیمانی ورود پیدا کنند.

error: Content is protected !!