بادکش درمانی برای دفع آلاینده ها از بدن (کجا برویم و چه کنیم؟)

 انسان بدون غذا ۴۵ روز، بدون آب ۳ روز  اما بدون اکسیژن تنها ۲ تا ۳ دقیقه می تواند زنده بماند.

در شرایط آلودگی هوا که جذب اکسیژن کم می شود نیز بدن با مرگ بخشی از سلول ها مواجه است که به پیری زودرس اندام ها می انجامد.
در چنین شرایطی می توان از تغذیه و طب سنتی برای دفع آلاینده که به بدنمان وارد شده و در خون و بافت ها رسوب کرده یاری گرفت.

همان طور که آب آلوده را در فرایند تصفیه، پاکسازی می کنند در سیستم بادکش درمانی هم مواد آلاینده ای چون سرب، گوگرد، منو اکسید کربن و غیره که از طریق استنشاق هوای آلوده به بدن  وارد شده اند در اثر خلا ناشی از بادکش و فشرده شدن مویرگ های خونی، وارد جریان لنفی شده و از بدن دفع می شوند.

بادکش درمانی برای دفع آلاینده ها از بدن
برای درک بهتر این فرایند می توانیم از یک تشبیه استفاده کنیم:
در شهرها سیستم های آب و فاضلاب حاوی دو جریان مجزا است. لوله های آب که آب تمیز و سالم را به ما می رسانند و لوله های فاضلاب که آب آلوده و کثیف را از خانه های ما خارج کرده به تصفیه خانه ها می برند.
در بدن انسان نیز چنین سیستمی وجود دارد. رگ های خونی مشابه سیستم لوله کشی آب آشامیدنی است که با گذر از ریه و غشای معده و روده ها  اکسیژن و مواد مغذی را دریافت می کند و به سلولهای بدن می رساند.

به موازات این سیستمِ جریان خون، سیستم لنف وجود دارد که وظیفه اش دریافت مواد زائد و سمی از سلول ها و انتقال آن به اندام های تصفیه از جمله کبد و کلیه هاست تا به صورت ادرار، مدفوع، عرق و غیره دفع شود.

بادکش درمانی در این میان و در زمانی که حجم زیادی از سموم و آلاینده ها از طریق هوای آلوده وارد جریان خون می شود و حال ما را خراب می کند، می تواند به تسریع دفع این الاینده ها و سموم از جریان خون کمک کند.

تجربه عملی نشان می دهد که بادکش درمانی برای سنین مختلف در روزهای آلودگی و بحرانی بودن هوا -البته همزمان با بهره گیری از تغذیه مناسب و توصیه شده در طب سنتی – تاثیر قابل توجهی در کاهش و دفع مواد زائد و سموم ناشی از استنشاق هوای آلوده دارد.
بادکش درمانی برای دفع آلاینده ها از بدن
مجتمع کلینک کیمیا با استفاده از شیوه های نوین بادکش درمانی در پیوند با مهندسی پزشکی این امکان را در این روزهای بحرانی در اختیار شهروندان قرار می دهد تا با انجام حداکثر یک ساعت بادکش درمانی مواد آلاینده و سموم رسوب کرده در جسم شان را از جریان خون به سیستم لنف منتقل کرده و دفع کنند.
 کافی است تلفن را بردارید و وقت مناسبی را برای بادکش خشک رزرو کنید و سبکی ناشی از سلامت را بار دیگر تجربه نمایید.

آدرس: تهران – خیابان دکتر شریعتی – ضلع شمال غربی پل سیدخندان – پلاک ۹۳۲ – مجتمع تخصصی و فوق تخصصی کیمیا

تلفن چهار رقمی رزرو: ۷۵۶۵

http://kimia.care/

_________________________________

بیشتر بخوانید:

error: Content is protected !!