بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای پاکدشت

به گزارش ایرنا، دکتر سعید نمکی روز سه‌شنبه در این بازدید سرزده که بدون حضور هیأت همراه صورت گرفت، ضمن قدردانی از خدمات مجموعه تیم سلامت در مقابله با ویروس کرونا در این بیمارستان، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان این مرکز درمانی قرار گرفت و نحوه خدمات رسانی به بیماران را ارزیابی کرد.

وی با حضور در بخش اورژانس در جریان کشیک و شیفت‌های اورژانس، تعداد بیماران بستری و فوتی ها، نظارت بر نحوه درمان، تعداد پرسنل حاضر در شیفت، ویزیت بیماران، پرونده درمانی بیماران و روند درمان قرار گرفت.

رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: این بازدیدهای سرزده از مراکز درمانی به منظور شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها بسیار مهم است و کادر درمان تلاش می‌کند از بروز مشکل در بیمارستان‌ و ارائه خدمات درمانی پیشگیری کند.

دکتر انوشیروان صادقی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از گنجایش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته افزود: بیمارستان شهدا ۱۲۰ تخت دارد که در حال حاضر ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: بخش آی سی یو بیمارستان ۱۷ تخت دارد که هم اکنون این بخش تکمیل و ۱۷ بیمار بدحال در این بخش تحت درمان هستند.

صادقی تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ۲۰۰ نفر مراجعه کننده کرونایی داریم که ۱۰ تا ۱۵ نفر از آنها بستری و مابقی با درمان دارویی در منزل قرنظینه می‌شوند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
پاکدشت از دو بیمارستان شهدا و زعیم برخوردار است.

error: Content is protected !!