بازدید نوروزی رییس ستاد مبارزه باکرونا تهران از بیمارستان مسیح‌دانشوری

علیرضا زالی با بیان اینکه بیمارستان مسیح دانشوری یکی‌از قطب‌های موثر ومتخصص در کشور است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور این مجموعه همراه و همگام با ستاد ملی مقابله با کرونا با تمام توان عمل کرده و در خط مقدم به فعالیت و مجاهدت پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان مسیح‌دانشوری در قطب ارجاعی از اکثر نقاط کشور قرار دارد. این بیمارستان در ایام تعطیلات نوروز هم تعطیل نبود و میزبان بیماران کرونایی ارجاعی نیز بوده است و با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده است.

رییس ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: تخت‌های بیمارستان در روزهای اخیر ظرفیت  پذیرش بیش از ۱۸۰ بیمار سرپایی و ۱۱۰ بیماربستری را  داشته‌ است و خدمات بیمارستان نسبت به روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت.

زالی گفت: اختصاص اورژانش و تریاژ مخصوص به بیماران کرونایی با کادر متخصص ‌و مجرب از جمله خدمات بیمارستان مسیح دانشوری به بیماران کرونایی بوده‌ است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به خدمات درخشان این بیمارستان اظهار داشت: حتی بیمارانی که با وضعیت وخیم و مشکل حاد تنفسی مراجعه کردند نیز در این مرکز پذیرش شده اند و روند درمان به خوبی انجام شد. این مرکز با توجه به سطح بالای دانش، تجربه و مدیریت در این مجموعه، همواره پیشگام ارائه خدمات به هموطنان و به ویژه در پذیرش بیماران حاد تنفسی و اپیدمی‌ها بوده‌ است.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید، از تلاش ها و مجاهدت های تمامی مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد در سال جدید که با دو میلاد منجی عالم بشریت همراه است شاهد از بین رفتن ویروس کرونا و بازگشت آرامش و سلامت به ملت شریف و بزرگ ایران باشیم.

علی اکبر ولایتی همچنین از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه همه مسئولان، دست اندرکاران و همکاران در بخش های مختلف نظام و از جمله وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در پیگیری موضوعات بیش از یک ساله در مبارزه با این ویروس تقدیر و تشکر کرد.

error: Content is protected !!