با بهترین و مجرب‌ترین کلینیک زیبایی در تهران آشنا شوید

هر کدام از اعضای صورت نقش کلیدی در زیبایی چهره فرد خواهند داشت اما چالش اصلی اینجاست که بخشی از زیبایی صورت ما به‌مرورزمان دستخوش تغییراتی می‌شود که وابسته‌به افزایش‌سن بوده و غیر‌قابل‌اجتناب هستند. از طرفی برخی از مشکلات‌زیبایی در اثر حوادث ناگوار و یا استفاده از لوازم‌آرایشی‌و‌بهداشتی نامناسب بروز می‌کنند. اما این مشکلات تنها محدود به صورت نبوده و در بخش‌های دیگر بدن مانند ران‌ها، بازوها، شکم و پهلوها نیز دیده می‌شوند. بنابراین بخشی از عمل جراحی زیبایی که در‌حال‌حاضر انجام می‌شود با هدف اصلاح مشکلات و ناهنجاری‌ها در بدن بوده و در نتیجه تنها یک عمل جراحی زیبایی ساده نخواهد بود.

با بهترین و مجرب‌ترین کلینیک زیبایی در تهران آشنا شوید

مهمترین مسئله در انجام هر عمل‌جراحی‌زیبایی، انتخاب مرکزی با امکانات کامل و کادری متخصص است. اما خدماتی که برخی مجموعه‌های زیبایی ارائه می‌دهند، محدود به جراحی زیبایی صورت بوده و در نتیجه کمتر مجموعه‌ای است که به‌صورت‌کامل خدمات زیبایی کل بدن را ارائه دهد. وجود چنین مجموعه‌ای نشان از کامل‌بودن خدمات و کادر درمانی و همچنین تخصص بالای افراد در ارائه خدمات زیبایی است.

معرفی خدمات زیبایی صورت و بدن

همان‌طور که اشاره کردیم، خدمات زیبایی منحصر به ناحیه صورت نبوده و می‌تواند شامل تمام بدن باشد. آیا شما به‌عنوان کسی که به‌دنبال دریافت خدمات زیبایی است، با انواع جراحی‌های زیبایی آشنا هستید؟ آیا می‌دانید برای رفع مشکل افتادگی بازو یا افتادگی ابرو چه نوع خدمات زیبایی را باید دریافت کنید؟

جراحی لیفت ابرو و شقیقه

هیچ‌کس منکر نقش ابرو در انعکاس حالات روحی افراد نیست. شُل‌شدن پوست و افتادگی ابروها به‌راحتی می‌تواند چهره شاد و باطراوت شما را غمگین نشان دهد. در‌چنین‌شرایطی لیفت‌ابرو یکی از پُرکاربردترین خدمات زیبایی است که با هدف بالا کشیدن ابروها و افزایش فاصله میان چشم و ابرو انجام شده و در نهایت به باز‌ شدن چشم‌ها نیز کمک خواهد کرد. جالب است بدانید که این روش علاوه‌بر بالا کشیدن ابروها، منجر به از بین‌رفتن خط اخم نیز خواهد شد. از جمله بزرگترین مزایای لیفت ابرو می‌توان به سادگی این عمل و تاثیر فراوان آن روی چهره افراد اشاره کرد.

تزریق بوتاکس در پیشانی

یکی از عمده مشکلات اخم‌کردن‌های مکرر و حرکات نادرست صورت، ایجاد چین‌ و چروک‌های پیشانی معمولاً به‌صورت خطی طولانی و عمیق بوده و با افزایش سن نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بهترین راه‌حل برای از بین‌بردن چین‌و‌چروک و خطوط افقی پیشانی، تزریق بوتاکس است. جالب است بدانید که بوتاکس در واقع نام تجاری یک سم است که حاوی باکتری بوده و با تزریق آن در دوزهای‌پایین، فعالیت ماهیچه‌های محل تزریق متوقف خواهد شد. این امر به‌راحتی می‌تواند چین‌و‌چروک‌ها را محو کند.

ماموپلاستی، پروتز سینه و لیفت سینه

ماموپلاستی یا کوچک‌کردن‌سینه‌ها، پروتزسینه یا بزرگ‌کردن و فرم‌دهی‌سینه‌ها و همین‌طور لیفت‌سینه از جمله خدمات زیبایی هستند که می‌توانند تأثیر زیادی روی زیبایی ظاهری بدن بانوان داشته باشند. اما باید در نظر داشته باشید که هر‌کدام از این عمل‌های جراحی با خطراتی همراه هستند که یکی از شایع‌ترین آن‌ها، عفونت است. بنابراین انتخاب مرکزی که علاوه‌بر تخصص در این حوزه از محصولات مرغوب برای این خدمات زیبایی استفاده کند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

تزریق فیلر زیر چشم

یکی از مشکلات شایع در مورد چشم‌ها پف، گودی و تیرگی‌پوست زیرچشم است. زمانی‌که با کسی صحبت می‌کنیم تمرکز ما روی چشم‌ها و لب‌ها خواهد بود، لذا زیبایی چشم‌ها بسیار بااهمیت است. گودی‌زیرچشم، یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که معمولاً با تزریق فیلر درمان خواهد شد. این خدمات زیبایی علاوه‌بر ازبین‌بردن گودی و تیرگی زیرچشم، چروک‌های پوست این ناحیه را نیز از بین برده و از افتادگی پلک‌ها جلوگیری خواهد کرد.

تزریق ژل لب

تزریق فیلر یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که برای افزایش حجم لب انجام می‌شود. این روش علاوه‌بر افزایش حجم لب، منجر به کاهش چین‌وچروک و خطوط روی لب‌ها نیز خواهد شد. یکی از بهترین محصولات برای برجسته‌سازی‌لب‌ها و افزایش حجم آن‌ها، ژل‌های تزریقی اسیدهیالورونیک است. این ژل‌های استاندارد فاقد هر‌گونه عوارض جانبی بوده و با تزریق در لب، تناسب بسیار مناسبی بین صورت و لب‌ها ایجاد خواهند کرد.

جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی تنها به‌منظور زیبایی این ناحیه از صورت انجام نشده و در بسیاری از موارد می‌تواند مشکلاتی چون نامتقارن بودن، وجود استخوان اضافه، انحراف بینی، مشکلات تنفسی و غضروف شکسته را نیز درمان کند. بنابراین از متداول‌ترین روش‌های جراحی زیبایی بینی می‌توان به جراحی‌بینی‌ترمیمی، جراحی‌بینی‌غضروفی، جراحی‌بینی‌گوشتی، رفع نامتقارن‌بودن نوک‌بینی و جراحی‌بینی‌استخوانی اشاره کرد.

پیکرتراشی یا لیپوماتیک

پیکرتراشی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی است که به‌منظور لاغرکردن شکم، کوچک‌کردن دور شکم، کاهش چربی‌های اضافه بدن و کم‌کردن حجم‌شکم بدون آسیب‌رسیدن به نقاط مختلف انجام می‌شود. همان‌طور که از نام این خدمات زیبایی پیداست، این روش به‌منظور شکل‌گیری اندام‌های مختلف بدن در حالت طبیعی انجام شده و محدود به یک ناحیه خاص نخواهد بود. پیکرتراشی راه‌حلی مناسب برای افرادی است که میزان اضافه وزن آن‌ها بیش از حدمعمول بوده و با انجام ورزش و رژیم‌غذایی موفق به کاهش‌وزن نخواهند شد.

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یکی از جدیدترین روش‌های جراحی زیبایی است که به‌منظور حجیم‌کردن باسن، خوش‌فرم‌کردن باسن، لیفت‌باسن، رفع افتادگی‌باسن و ایجاد ظاهری متعادل در پایین‌تنه انجام می‌شود. تزریق چربی به باسن بهترین فرصت برای کسانی است که چربی شکمی دارند و می‌توانند آن را در ناحیه باسن تزریق کنند. این عمل جراحی حساس بوده، بنابراین تخصص و مهارت در این زمینه حائز اهمیت است.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران و ایران

خدماتی‌که در فوق به آن‌ها اشاره شد همگی در “مجموعه زیبایی مهزیار”(https://mahziarclinic.com/) انجام می‌شوند. شعار این مجموعه “زیبایی دست‌یافتنی‌تر از همیشه است”، بنابراین با کمک متخصصین و امکانات این مجموعه می‌توانید به ظاهر دلخواه خود رسیده یا مشکلات فعلی را به‌راحتی برطرف کنید. کلیه خدمات‌زیبایی در این مجموعه توسط کادر مجرب و پزشکان متخصص انجام می‌شود که در این حوزه بیشترین تجربه‌کاری را دارند. مهمترین بخش از خدمات مجموعه مهزیار، مشاوره است که توسط متخصصین امر صورت گرفته و در نتیجه با آگاهی‌کامل می‌توانید در این مسیر قدم بگذارید. جالب است بدانید که این مجموعه بخشی به نام مجله زیبایی در سایت خود دارد که در آن می‌توانید اطلاعات کاملی از کلیه خدمات زیبایی و انواع روش‌های جراحی زیبایی کسب کنید.

error: Content is protected !!