بدقولی خارجی‌ها در روند واکسیناسیون مشکل ایجاد کرد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وبدا، حسینعلی شهریاری افزود: بطور قطع سوءتدبیرهایی وجود داشت اما باید این را هم بپذیریم که ما تحریم هستیم و با بدقولی خارجی ها روبرو شدیم. از ابتدا قرار بود نصف هر مقدار واکسنی که وارد می شود را تزریق و نیمی دیگر را برای نوبت دوم نگه دارند اما از آنجایی که خارجی ها قول داده بودند به موقع واکسن ارسال می کنند تصمیم گرفتند به دلیل شیوع بیماری، هرچه سریع تر واکسیناسیون سالمندان را انجام دهند تا با نیتی خیرخواهانه از افزایش مرگ و میر جلوگیری کنند اما متاسفانه واکسن به موقع به دستمان نرسید.

وی اظهار داشت: علی رغم اینکه اعلام شد درصورت دریافت پیامک به مراکز مراجعه شود، برخی که نگران اتمام دوباره واکسن بودند به مراکز هجوم آورده و صف های طولانی تشکیل شد، باز هم به عنوان خدمتگزار مردم از آنها پوزش می طلبیم.

شهریاری تصریح کرد: کمیسیون بهداشت مجلس، دولت و وزارت بهداشت درصدد هستند تعادل خوبی بین عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا اضطراب مردم رفع شود.

براساس وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۹۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸ دوز رسید.

error: Content is protected !!