برای پیشگیری از افتادگی پوست ضد آفتاب بزنید

هیچ‌وقت استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید، ‌حتی در زمستان. توجه داشته باشید که علی‌رغم پایین بودن میزان UVB در زمستان، سطح UVA هنوز زیاد است و می‌تواند به پوست آسیب برساند.

افرادی که با مساله افتادگی پوست مواجه می‌شوند، سوال‌های زیادی در ذهن خودشان دارند. مثلا این‌که بهترین محصولات مراقبت از پوست برای مقابله با این مشکل کدام‌اند؟ یا این‌که در صورت به‌وجود آمدن افتادگی پوست باید از چه کارهایی خودداری کنیم؟

به گزارش سلامتیسم، دکتر جاستین هکستال (متخصص پوست) درباره این سوال‌ها می‌گوید: «همیشه از کرم‌های حاوی ترکیبات فعال استفاده کنید، چون از پوست در برابر آسیب‌های بیرونی محافظت می‌کنند.

به‌علاوه، هیچ‌وقت استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید، ‌حتی در زمستان. توجه داشته باشید که علی‌رغم پایین بودن میزان UVB در زمستان، سطح UVA هنوز زیاد است و می‌تواند به پوست آسیب برساند.

 UVB دارای طول موج بالایی است و حتی می‌تواند از شیشه عینک نیز عبور کند. تماس UVB با پوست در درازمدت، کلاژن و الاستین پوست را از بین می‌برد و باعث شلی و افتادگی پوست می‌شود. بنابراین، بسیار مهم است که کرم ضدآفتاب مورد نظر شما هم از پوست در مقابل UVB محافظت کند و هم در مقابل UVA.

 امروزه بحث‌های زیادی درباره اثرات مخرب اشعه مادون قرمز یا HEVL وجود دارد که از صفحات نمایش الکترونیکی منتشر می‌شوند. خوش‌بختانه، کرم‌های تازه‌ای برای مقابله با این نورها طراحی شده‌اند.

کرم‌های ضدآفتاب حاوی آنتی‌اکسیدان نیز بسیار اهمیت دارند، چون صدمات ناشی از فعالیت رادیکال‌های آزاد را کاهش می‌دهند».

error: Content is protected !!