بستری ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رضایی ظهر امروز سه شنبه در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب افزود: فاز اول واکسیناسیون بدون کوچک‌ترین مشکلی با تلاش همکاران به صورت سه شیفت انجام شد.

به گفته وی، تاکنون یک هزار و ۸۰۲ دز واکسن به شهرستان بناب تحویل شده که یک هزار و ۱۱۱ دز تزریق شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی سالمندان بالای ۸۰ سال علیه کرونا از امروز آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت؛ افزود: یک هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان بناب بالای ۸۰ سال داریم که به ۸۰ درصد گروه هدف تزریق خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان عزیز نگران اجرای مراحل واکسیناسیون نباشند و به ترتیب اولویت با آنها تماس گرفته خواهد شد که پیش بینی می‌کنیم در دو نوبت شیفت صبح و عصر ۵۰۰ نفر واکسینه شوند.

وی گفت: از لحاظ رنگ بندی شهرستان بناب جزو شهرهای قرمز کرونایی است و هم اکنون ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب بستری هستند.

مردم تبعیض را قبول ندارند

این گزارش حاکی است، فرماندار بناب نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: تنها چیزی که مردم را اذیت می‌کند، تبعیض است و مردم به هیچ وجه تبعیض را قبول ندارند.

شهریار فتحی ضمن تقدیر و تشکر از اصنافی که در تعطیلی کسب و کار خود همکاری کردند و به قانون احترام گذاشتند؛ گفت: متأسفانه عده‌ای از اصناف که ملزم به تعطیلی کسب و کار در وضعیت قرمز کرونایی هستند، رعایت نکردند و این بی احترامی به سایر کسبه و مسئولین ستاد مقابله با کرونا است.

وی ادامه صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف را موظف کرد تا نسبت به بازرسی و تعطیلی مغازه‌های این افراد اقدام کنند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان در انجام مرحله اول واکسیناسیون تصریح کرد: جا دارد از زحمات خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان نیز که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان قرار گرفته و در پوشش اخبار کرونا از جان و دل مایه گذاشتند، تقدیر و تشکر به عمل آید.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و بنا بر اعلام مسئولان امر این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

error: Content is protected !!