تاثیر پاکیزگی محیط بر سلامت خانواده

هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی

آیا می‌دانید که بهداشت و پاکیزگی محیط زندگی علاوه بر سلامت جسمی بر سلامت روانی افراد هم اثر گذار است؟  پروفسور نیکول آمریکایی در سال ۲۰۱۵ با تحقیقاتی بر روی گروهی از افراد دریافت که رابطه  مستقیمی بین محیط  پاکیزه و افراد سالم با روحیه ای شاداب وجود دارد و روحیه شاداب  باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌گردد. این کاملاً منطقی به نظر می‌آید؛ زیرا محیط آلوده سبب آسیب‌های روانی بسیاری برای افراد می‌شود؛ به همین دلیل نظافت محیط اطراف انسان امری چشم پوشی ناپذیر است.

این مطالعه دانشگاهی نشان داده است افرادی که در خانه‌هایی تمیز زندگی می‌کنند سالم‌تر از افرادی هستند که در خانه‌هایی کثیف و آلوده عمر می‌گذرانند. پژوهشگران با بررسی افرادی که بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی قرار داشته‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند. آن‌هایی که محیط زندگی خود را تمیز نگه می‌دارند در مواجهه با بیماری‌های قلبی قوی‌تر هستند. همچنین گفته‌اند که تاثیر یک خانه تمیز، بسیار بیشتر از پاکیزگی محله و شهر بر سلامت روان انسان‌هاست؛ چرا که تمامی افراد  از کودکی تا بزرگسالی بیشترین زمان را در خانه یا در اتاق‌ها‌یشان سپری می‌کنند و سلامت و پاکیزگی محیط بیش از هرجایی بر جسم و روح آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی

با توجه به چنین تحقیقاتی، برند «هوم پلاس» بر آن است تا با هدف حفاظت از خانه و خانواده شروعی به یادماندنی برای داستان زندگی خانواده‌های ایرانی رقم بزند. این برند با در نظر گرفتن پژوهش‌های دقیق در این زمینه، محصولات پاک‌کننده و شوینده‌ای تولید کرده است که به طور هم‌زمان بر بهداشت و سلامت جسم تاثیرگذار است. محصولاتی که به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی متفاوت از دیگر محصولات مشابه در بازار بر این شروع تازه تاکید دارند.

برند هوم‌پلاس با انتخاب شعار «شروع داستان پاکیزگی» بر آن است تا از ابتدای حضور در بازار محصولات شوینده خانگی توجه خانواده‌ها را به شروعی پاکیزه هدایت کند و اهمیت حمایت از سلامت اعضای خانواده را با دقت در انتخاب محصولات شوینده و بهداشتی نشان بدهد.

هو‌م‌ پلاس با جدیدترین محصولاتش در بازار به اهمیت تفاوت فرمولاسیون خود با دیگر محصولات و تاثیر آن بر نوع شستشوی ظروف و سطوح و البسه تاکید دارد. همچنین، با دغدغه سلامت جسمی خانواده‌ها هم‌راستا با بزرگترین محصولات بهداشتی دنیا از نظر کیفی قرار دارد.

همانطور که هر داستانی یک شروع دارد، هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی خانه‌‌های‌ ایرانی است!

error: Content is protected !!