تجمع و صف انتظار برای انجام واکسیناسیون در استان تهران وجود ندارد

سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یازدهمین مرکز واکسیناسیون شهریار ضمن قدردانی از تمامی مسئولان که در راه اندازی و افزایش مراکز واکسن نقش دارند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همواره تسطیح کردن راه برای تزریق واکسن به تمامی مردم از اهداف سپاه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه نه تنها واکسیناسیون تمامی مردم ایران را در برنامه خود دارد بلکه برای کشور ما افتخار بزرگ است برخلاف بعضی کشورهای به حساب متمدن که ماسک و اکسیژن را در فرودگاه دزدیدند امروز اتباع خارجی مجاز در کشور واکسن دریافت می‌کنند. افزود: توصیه داریم هیچکس از قافله دریافت واکسن کرونا عقب نماند و همه کسانی که واجد شرایط هستند واکسن تزریق کنند.

ذوالقدر به حمایت مادی و معیشتی سپاه در ایام کرونا نیز اشاره کرد و عنوان داشت: در مرحله ۵ طرح شهید سلیمانی اعلام کردیم تمام کسانی که شغلشان را از دست دادند یا آسیب دیدند سپاه موظف به ارائه بسته حمایتی است و تمام کسانی که نیاز به کمک داشته باشند سپاه در خدمت آنها است حتی بیمارانی که توان خرید دارو نداشته باشند ما با کمال افتخار داروی او را تهیه و نیازهای منزل وی را تأمین خواهیم کرد تا از این مرحله کرونا گذر کنیم.

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: سرعت تأمین و تهیه واکسن بیشتر شده و امروز، هم مراجعات بالاست و هم سالن‌های ارائه خدمات واکسن افزایش یافته است، بنابراین ما در استان تهران نه برای خواهران و نه برادران هیچ تجمع و صف انتظار مشاهده نکرده ایم.

وی به نقش سپاه در حمایت از دانش آموزان نیز پرداخت و بیان داشت: همزمان با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس سپاه جهت حمایت از دانش آموزان ۱۵ هزار بسته معیشتی بسته دانش آموزی لوازم التحریر و کیف مدرسه را در حرم امام خمینی (ره) برای دانش آموزان بی بضاعت ارائه کرد و قریب ۱۵۰ تن محموله کمک مؤمنانه به وسیله خیرین به دست نیازمندان خواهد رسید از دانش‌آموزان عزیز نیز تقاضا داریم که حتماً واکسن خود را تزریق کنند.

ذوالقدر گفت: خدمات رسانی و تسهیل جهت تزریق واکسن کرونا یکی از برنامه‌های سپاه است که سپاه ناحیه شهریار نیز موظف است جهت حمایت از بیمارانی که توان حضور در مراکز واکسیناسیون ندارند آمبولانس اختصاص دهد.

error: Content is protected !!