تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت

دکتر سید فرزاد جلالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع ۳۸ هزار و ۱۹۹ نفری که دوز اول واکسن عمومی کرونا را در بابل دریافت کرده‌اند ف تاکنون به ۱۲ هزار و ۱۹ نفر دوز دوم هم تزریق شد و این روند در روزهای اخیر با سرعت بیشتری در حال انجام است.

 وی گفت : در شرایط فعلی اولویت اصلی تزریق واکسن کرونا به افرادی است که دوز اول را دریافت کرده بودند و تا زمانی که به صورت کامل واکسیناسیون این تعداد از افراد انجام نشود ، واکسن کرونا به افراد جدید تزریق نخواهد شد.

دکتر جلالی اظهار داشت : ۴۰ مرکز روستایی به همراه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مکان تجمعی در مصلای بزرگ بابل و دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن کرونا را  انجام می دهند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام این که در حال حاضر تمام گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال و برخی از کادر پزشکی در مطب‌ها به همراه جانبازان و بیماران خاص دریافت کننده دوز دوم واکسن کرونا هستند ، گفت : همچنین تاکنون به ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از سه هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند ،  دوز دوم هم تزریق شده است.

وی افزود : برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مثل دوز اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به افراد اطلاع رسانی می شود و افراد مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان نداشته باشند.

دکتر جلالی گفت : دانشگاه علوم پزشکی بابل از تمام ظرفیت خود استفاده کرد تا مکان های مختلفی را برای تزریق واکسن کرونا آماده کند تا افراد بدون زحمت در نزدیک ترین مکان زندگی خود بتوانند این واکسن را دریافت کنند.

شهرستان بابل دارای ۵۴۰ هزار نفر جمعبت است که در۶ب خش و هفت شهر ساکن هستند.

error: Content is protected !!