تشریح ویژگی های دو مجموعه درمانی کم نظیر در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه افتتاح دو پروژه درمانی مرکز طبی کودکان ۲ و مهدی کلینیک، شهریار ارسیلو مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ویژگی‌های این دو مرکز درمانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان مرکز طبی دو از جنبه‌های مختلف دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن خلوص نیت و تلاش گروهی است که برای ساخت آن همت کردند که شاید مشابه آن را کمتر دیده باشیم و همین امر سبب شد به لطف خداوند مراحل مختلف پروژه به‌خوبی پیش برود.

وی با اشاره به سرعت و کیفیت ساخت مرکز طبی ۲، افزود: این‌که بیمارستانی در کمترین زمان ممکن و باوجود سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریمی به همت یکی از خیرین محترم و کمک مجموعه دانشگاه ساخته شود ویژگی برجسته دیگری است.

ارسیلو ادامه داد: قرار گرفتن مرکز طبی کودکان ۲ در منطقه یافت‌آباد، امکانی را برای دسترسی مردم این منطقه به خدمات پیشرفته پزشکی فراهم کرده است و راه‌های دسترسی که برای آن ایجادشده، کمک می‌کند مردم بیشتری از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نیاز کشور به مراکز درمانی ویژه اطفال گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های کودکان درآمدزا نیستند و گردش مالی بالایی ندارند، معمولاً بیمارستان برای این گروه سنی کمتر در کشور ساخته می‌شود؛ اما ما شاهد این اتفاق در مرکز طبی کودکان ۲ هستیم که باهدف خدمت دلسوزانه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران ایجادشده و خدمات پیشرفته را زیر نظر اساتید برجسته مرکز طبی کودکان ارائه می‌دهد.

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود افزود: مرکز طبی ۲ به لحاظ فنی و تجهیزات پزشکی به کار گرفته‌شده در آن و موارد بسیار دیگر، بر اساس استانداردهای روز است و به نظر می‌رسد بیمارستانی کاملاً پیشرو در این زمینه خواهد بود که خیر آن به مردم می‌رسد.

پروژه مهدی کلینیک

ارسیلو در توضیح مهدی کلینیک گفت: این بیمارستان در استراتژی ترین نقطه تهران و در قلب بیمارستان امام خمینی قرار دارد. مهدی کلینیک یک مرکز فوق تخصصی کاملاً پیشرفته است که نمونه مشابهی در کشور ندارد و یک مرکز بی‌نظیر است.

وی با اشاره به روند اجرای مهدی کلینیک افزود: این پروژه با نیت یکی از خیرین محترم آغاز شد و سپس دانشگاه و وزارت بهداشت‌، کار را ادامه دادند و با تلاش و ازخودگذشتگی تیم راهبری، این پروژه در مراحل پایانی قرار گرفت.

ارسیلو بابیان اینکه مهدی کلینیک مراحل غیرممکن را طی کرد تا به این مرحله رسید گفت: این پروژه می‌توانست سرنوشت بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره را داشته باشد اما باهمت و تلاش مجموعه افراد داخل و خارج از دانشگاه، مراحل ساخت آن رو به پایان است.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه در پایان سخنان خود با قدردانی از بانیان خیر و مجموعه افرادی که در ساخت این پروژه تلاش کردند گفت: از همه‌کسانی که خالصانه آبرو و اعتبارشان صرف این انجام پروژه‌ها کردند تشکر می‌کنم.

error: Content is protected !!