تقسیم بندی زنان بر اساس اصل خطای هاله ای

عصر خبرمهدی شاهمرادی* : برخی از زنان بر اساس اصل خطای هاله ای ،  با وجود اینکه در اوایل رابطه بنظر خیلی هم جذاب می آیند ، ولی در ادامه رفته رفته از  جذابیت آنها کاسته میشود و در نتیجه مشکلات زیادی در رابطه خواهند داشت .

❌زنان توجه طلب (هیستریانیک)

●زنانی هستند که دوست دارند مورد توجه واقع شوند، دلشان می خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت در پشت صحنه، یخ زده اند.

❌زنان مهرورز (حمایتگر)

●این گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته اند. دلشان می خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود باشند.

❌زنان بچسب (وابسته)

●این گروه از زنان، به شدت گیر می دهند. در محبت و بی محبتی، افراط می کنند. دلشان می خواهد همه جا به همسر خود منگنه شوند. این گروه از زنان گاهی آن قدر در #مهرورزی افراطی هستند که مردان را از خود دور می کنند.

❌زنان شکاک (پارونوئید)

 ●این گروه از زنان به طرز شگفت انگیزی به همسر خود شک دارند. به طور مداوم در جست وجوی نشانه ای از #خیانت، هستند. این زنان بدون مقدمه به دنبال مردشان راه می افتند و او را تعقیب می کنند.

❌زنان مردنما

●این خانم ها، دوست دارند کارهای مردانه انجام دهند و به طرز عجیبی از ظرافت زنانه، دور مانده اند. مردانی که با این گروه زندگی می کنند، مردانگی خود را از یاد می برند.

اصل خطای هاله ای چیست؟

*روانشناس بالینی

error: Content is protected !!