تقویت ذهن کودکان را جدی بگیرید

نویسنده کتاب «می‌خواهم نابغه شوم» گفت: آگاهی از وجود راهکارهای مناسب و علمی برای تقویت ذهن و هوش کودکان وظیفه والدین متعهد به تضمین آینده‌ای موفق برای فرزندان است.

به گزارش ایسنا، «زهرا مرادپور»  اظهار کرد: کتاب «می‌خواهم نابغه شوم» به عنوان موجزترین کتاب الکترونیکی دربارەی نبوغ کودکان می‌تواند در تقویت ذهن کودکان توسط والدین مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه با بکار بستن راهکارهای علمی مناسب، می‌توانیم بهره هوشی کودکانمان را ارتقا دهیم و از آنان نابغه بسازیم؟! افزود: مهم‌ترین موضوع، نشان دادن مسیر به کودکان است چرا که آنها قابلیت نابغه شدن را دارند. کافیست با افزایش آگاهی خود، این امکان را برای آنان ایجاد کنیم .

این روانشناس بالینی گفت: این مجموعه مبحثی است بر مبنای مستندات علمی و تجربی، جهت آگاه‌سازی والدین، کودکان و نوجوانان و همچنین معلمان ارجمند مقاطع پیش‌دبستان و ابتدایی در خصوص مباحث ذهن و هوش کودکان و توصیه برای بکارگیری راهکارهای علمی نوین تقویت ذهن و هوش به منظور ارتقاء صحیح ذهن و هوش آنها، با این رویکرد که با داشتن آگاهی‌های لازم و بکارگیری روش‌های صحیح بی شک می‌توانیم از کودکان امروز نوابغ فردا را بسازیم.

error: Content is protected !!