تمام مردم سمنان در صورت تامین واکسن تا یک ماه آینده واکسینه می‌شوند

به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی غدیر سمنان به عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان ابراز داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع کرونا با دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به ویژه در قالب «طرح شهید قاسم سلیمانی» همکاری داشتند.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در ابتدا در سه حوزه حمایتی، نظارتی و مراقبتی فعالیت داشت و اکنون با افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی، فعالیت در حوزه واکسیناسیون نیز به این طرح افزوده شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اینکه اکنون ۶ ماه از آغاز طرح شهید سلیمانی می‌گذرد بیان کرد: ۱۳ هفته ابتدایی این طرح شیوع کرونا کنترل شده بود و روند ابتدا نزولی شد، اما شیوع نوع جهش یافته ویروس، روند ابتلا را نه تنها در کشور، بلکه در کل جهان دوباره صعودی کرد.

دانایی با بیان اینکه آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا در جهان درگیری تمام کشورها با ویروس جهش یافته کرونا را نشان می‌دهد بیان کرد: امید است واکسیناسیون سریع و دقیق بتواند روند جهش این ویروس را متوقف کند.

وی افزود: با وجود تمام کاستی‌ها، اکنون یک سوم از جمعیت بالای ۱۸ سال استان سمنان واکسینه شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: حتی در سهمگین‌ترین امواج کرونا، مراکز درمانی استان  با کمبود تخت و نیرو مواجه نشدند و از این جهت از زحمات کادر درمان که از ابتدای شیوع کرونا جهادی تلاش کردند و شبانه‌روزی در خدمت مردم بودند سپاسگزاری می‌کنم.

مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی، بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان دارای ۱۴ غرفه با حضور مسوولان استان، سپاه قائم(عج)، بسیجیان، خانواده شهید مدافع سلامت ناظری پور آغاز به کار کرد.

error: Content is protected !!