توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در رزن و درگزین

داود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تسهیل شرایط سخت پیش آمده برای اقشار کم در آمد جامعه و در ادامه مراحل قبلی کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستانی رزن و درگزین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام اساسی معیشتی است، ادامه داد: برای توزیع این بسته‌ها با کمک منابع موثق شناسایی‌های لازم صورت گرفته است و تلاش خواهیم کرد همچون مراحل قبل این کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین افزود: این اقلام با کمک ستادهای مردمی و خیرین در رزن، سردرود و درگزین تهیه و با کمک اهالی هر مکان توزیع و هر بسته اقلام اساسی نظیر برنج، روغن و حبوبات به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان را شامل می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز بیش از ۱۰ مرحله کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، اضافه کرد: علاقه مندان و خیرین نیکوکار می‌توانند برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به حوزه‌های مقاومت در شهرستانهای رزن و درگزین مراجعه کنند.

وی انجام کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات در سطح کشور را نشان دهنده روحیه همدلی و تعاون دانست و گفت: برای گذر از شرایط سخت کنونی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش روحیه ایثار و از خودگذشتگی نیاز اساسی است.

error: Content is protected !!