توسعه بیمارستان رباط کریم نیازبه احداث بیمارستان صحرایی رارفع کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید میدانی از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) رباط کریم گفت: از عمده ترین اقداماتی که در بیمارستان رباط کریم انجام شده است، عدم استفاده از بیمارستان صحرایی است چرا که مدیریت این بیمارستان توانسته با بهره گیری از منابع زیرساختی و عمرانی به بهترین نحو ممکن، بیماران کرونایی را با برترین تجهیزات درمانی و پرسنل متخصص مداوا کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت این بیمارستان در مداوای بیماران کرونایی و تبریک روز پزشک، عنوان کرد: بیمارستان رباط کریم یکی از مراکز درمانی پیشرو و ممتاز در عرصه درمانی استان تهران است که در مداوای و بهبود بیماران کرونایی موفق بوده و می‌توان آن را از جمله برترین مراکز درمانی استان در طول دو سال اخیر به شمار آورد.

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به همدلی پرسنل بیمارستان رباط کریم در توسعه زیرساختی و خدمات رسانی به شهروندان اظهار داشت: این بیمارستان توانسته در این روزهای سیاه کرونایی با جذب منابع و توسعه عمرانی و تخصصی و ساخت تصفیه خانه و ساختمان‌های اکسیژن ساز و جداسازی تریاژ بیماران کرونایی از تروما و دیگر بیماران و راه اندازی درمانگاه رمدسیور تراپی به بیماران ارائه خدمت کند.

ذوالقدر تاکید کرد: از عمده اقداماتی که در این مرکز درمانی انجام شده عدم استفاده از بیمارستان صحرایی است چرا که مدیریت این بیمارستان توانسته با بهره گیری از منابع زیرساختی و عمرانی به بهترین نحو ممکن، بیماران کرونایی را با برترین تجهیزات درمانی و پرسنل متخصص مداوا کند.

گفتنی است، نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم، شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و اسدی مدیر عامل بیمارستان رباط کریم، سردار ذوالقدر را در این بازدید میدانی همراهی کردند.

error: Content is protected !!