تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان زرندیه؛ ساختمان اداری هم بخش کرونا شد

«سیامک سلیمانی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: سپاه و بسیج برای ایجاد نقاهتگاه اعلام آمادگی کرده اند اما سیاست مرکز بهداشت شهرستان به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، ایجاد فضا و تخت‌های خالی در داخل بیمارستان است که به همین منظور سایر بخش‌ها و حتی بخش اداری بیمارستان نیز به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گفته فرماندار زرندیه، انسداد مسیرها و ایجاد محدودیت‌های تردد با کمک شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان زرندیه در مسیر اصلی محورهای مواصلاتی کشور قرار دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گرفت که به حمل و نقل عمومی کشور لطمه وارد نشود.

سلیمانی تصریح کرد: از شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی محدودیت‌های تردد تشدید و در مبادی ورودی شهر ایستگاه‌های بازرسی مستقر شدند.

فرماندار زرندیه از نظارت جدی بر اصناف خبر داد و گفت: در صورت همکاری نکردن صنوف ناچار به اعمال قانون و پلمب هستیم زیرا در شرایط کنونی هرگونه اهمال، سهل‌انگاری و اغماض خسارت جبران ناپذیری در پی دارد و تمام سخت‌گیری‌ها نیز برای حفظ سلامت مردم است.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان، بیان کرد: روز گذشته جمعی از مدیران و مسئولان وزارت بهداشت از مراکز بهداشت و بیمارستان شهرستان زرندیه بازدید کردند و برای تجهیز امکانات پزشکی قول‌ مساعد داده شد.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۱۶ هزار نفر در ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا و در همین مدت ۳۵۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

error: Content is protected !!