جای خالی مدافعان سلامت در مناظره ها/نامزدها عذرخواهی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کریمی، اظهار داشت: این همه زحمت، تلاش، خستگی و اضطراب فراوان برای نیروهای نظام سلامت از بالاترین رده تا کوچک‌ترین واحدهای خدماتی در دورترین نقاط کشور در مبارزه با کرونا ستودنی است که شبانه روزی کار کردند.

وی افزود: خیلی بی انصافی است که در مناظره‌ها صحبت‌هایی شنیدیم و قضاوت‌هایی را می‌بینیم که دور از شأن کسانی است که خودشان عنوان‌های پرطمطراق دانشگاهی را به دوش می کشند. به عنوان کسی که در نظام سلامت کار می‌کنم و از ابتدای مبارزه با این بیماری حضور داشته ام، به وزیر بهداشت، معاونین وزارت بهداشت و تمام سربازانی که در حوزه سلامت، خدمت کردند خدا قوت و خسته نباشید می گویم و این کار را دوستان باید در اولین مناظره می‌کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: خیلی جالب است که در مورد مهم‌ترین مسئله کشور که امروز بیش از ۸۰ هزار نفر از شهروندان ایرانی در پی آن، جان خودشان را از دست داده اند، کوچک‌ترین حرفی در مناظره اول نبود و در مناظره دوم به رغم اینکه تشکر نکردند اما می‌توانستند به خانواده‌هایی که داغدار عزیزان شأن هستند و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، تسلیت بگویند.

کریمی تاکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران در همه رده‌ها، شهدای مدافع سلامت تقدیم کشور کردیم و مقداری خسته می‌شویم که در آن سطح، اینقدر بی توجهی، بی دقتی و بی سلیقگی را می‌بینیم. بنده به عنوان یک شهروند از وزیر بهداشت و تمام نیروهای نظام سلامت، تشکر و عذرخواهی می‌کنم.

error: Content is protected !!