جمعه سیاه قزوین / کرونا ۱۶ نفر را در قزوین به کام مرگ کشاند

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه تلخ‌ترین روز کرونایی در قزوین را شاهد بودیم اظهار کرد: وضعیت اصلاً مناسب نیست و هم اکنون ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان قزوین در انتظار تخت ICU هستند.

وی با بیان اینکه در میان کشته شدگان از همه سنین دیده می‌شود و دیگر نمی‌توان گفت که قربانیان اصلی این ویروس مختص سنین بالا است، افزود: شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، آبیک، بویین زهرا و آوج به ترتیب بیشترین آمار بستری را دارند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای کرونا تا به امروز حدود ۳۳۰ هزار تست انجام شده که حدود ۱۰۰ هزار مورد آن مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۳ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند بیان کرد: ۲۷۸ نفر از این افراد در این مدت بستری شده‌اند تا تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان که مبتلا به کرونا هستند به ۹۷۴ نفر برسد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: متأسفانه حال ۵۱ نفر از این افراد خوب نیست و ۱۴۷ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر مرخص شده‌اند.

وی بیان کرد: متأسفانه تنها در یک روز گذشته ۱۶ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر ابتلاء به این ویروس در گذشته‌اند تا در جمعه سیاه قزوین، کرونا رکورد فوتی‌های خود در قزوین را بشکند.

حبیبی در پایان یادآور شد: متأسفانه از زمان شیوع این ویروس تا به امروز ۲۰۴۰ نفر از هم استانی‌های خود را بر اثر ابتلاء به این ویروس منحوس از دست داده‌ایم.

error: Content is protected !!