جنوب غرب خوزستان با کمبود کادر درمان مواجه است

مهدی کریمی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این موج کرونا از مرز بحران صد درصدی نیز عبور کرده‌ایم و در شرایط بسیار بدی بسر می بریم.
وی با اشاره به تجهیز و راه‌اندازی ۲ بیمارستان صحرایی در مصلای آبادان و مسجد جامع خرمشهر برای بستری بیماران کرونایی گفت: در حالیکه در بخش درمان در منطقه جنوب غرب خوزستان با کمبود شدید کادر درمان مواجه ایم برای راه‌اندازی این ۲ مرکز بستری نیازمند نیروی درمانی هستیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کادر درمانی نیروهای نظامی از جمله نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی مستقر در منطقه جنوب غرب خوزستان خواست به یاری کادر درمان آمده تا از بروز فاجعه ناشی از شیوع گسترده کرونا در این منطقه جلوگیری شود.

کریمی همچنین از مردم شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی به کارد درمان کمک کنند تا از این بحران خارج شویم.

 با فوت ۱۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رکورد آمار روزانه فوتی های بیماران کووید۱۹ در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان شکست.

تعداد بیماران بستری در بیمارستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان به ۵۱۶  نفر رسیده است.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

error: Content is protected !!