حدود ۹۰ درصد سالمند ان تنکابنی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش ایرنا ،نیما نژاد مقدم روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تعداد جمعیت سالمند بالای ۸۰ سال تنکابن را هفت هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت که به بقیه سالمندان نیز در چند روز آینده واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

وی به اعلام این که شهرستان تنکابن ۱۲۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال دارد که باید واکسن کرونا دریافت کنند ، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته باید تا پایان شهریور ماه امسال تمامی این افراد واکسن کرونا دریافت کنند.

نژاد مقدم گفت : در اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال به لحاظ تامین نیروی متخصص انسانی با مشکل مواجه نیستیم ، ولی نیازمند تامین مکان و تجهیزات مورد نیاز جهت برپایی ایستگاه ثابت و یا خودرویی تزریق واکسن هستیم که می طلبد دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی افزود : تمامی واکسن ها مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور است و مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند و بدون دغدغه واکسن خود را تزریق کنند.

مدیر شبکه بهداشت تنکابن با اشاره به دریافت چهار هزار دوز واکسن در روز جاری ، اظهار داشت : با تلاش تمامی کادر اجرایی واکسیناسیون ، هر چه سریع تر این تعداد واکسن نیز به افراد تزریق خواهد شد.

فرماندار تنکابن نیز در این جلسه خواستار تعامل مسئولان دستگاه ها مرتبط برای به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود جهت اجرای هرچه بهتر طرح واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان شد.

سید امیر حسینی جو، عادی انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی را یکی از آفات مهم مقابله با کرونا برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری منجر به شلوغی بازار ، افزایش ترددهای غیر ضروری و تجمع ها در شهرستان شده که نگرانی هایی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد : اینکه تصور کنیم با گذر از پیک چهارم از کرونا رهایی یافتیم ، یک اشتباه بزرگ است و باید همچنان پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف با جدیت رعایت شود.

فرماندار تنکابن اشتغال و معیشت را یک اصل اساسی دانست ولی تاکید کرد : اگر پروتکل های بهداشتی همچون گذشته از سوی مردم رعایت نشود مجبور خواهیم بود تا بار دیگر محدودیت هایی را در حوزه اصناف اجرا کنیم.

error: Content is protected !!