حمایت‌های دستگاه قضا موجب ارتقا بخش سلامت کرمانشاه شده است

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» عصر سه‌شنبه در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: حمایت ها و زحمات حوزه قضا در راستای حفظ سلامت مردم در استان بسیار کم نظیر و قابل تقدیر است و همراهی و همدلی شما در شرایط سخت و بحرانی شیوع کرونا موجب شد احساس کنیم تنها نیستم.

وی اظهار داشت: با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در این راستا حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دارایی های دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، ‌درمانی کرمانشاه که شامل اسناد و خروج املاک از دست معارضین است به نوعی به این دانشگاه برگشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: سیستم قضایی به حق پشتیبان بخش سلامت مردم بوده و زحمات حوزه قضا در این رابطه بسیار ارزشمند است که صمیمانه از تلاش‌های بی وقفه شما تقدیر می کنم.  

گره‌گشایی از مشکلات مردم اولویت دستگاه قضا است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: کارکنان بخش سلامت به بهترین شیوه در حال ارایه خدمت به مردم استان هستند و در راستای حفظ سلامت جامعه با جان و دل فعالیت می کنند.  

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: ما در دستگاه قضا به هیچ موضوعی جز حل مشکلات و باز کردن گره از کار مردم فکر نمی کنیم.

وی اظهار داشت: با شناختی که از دکتر مرادی داریم، ایشان و همکارانشان اهل خدمت هستند و در بحران های مختلف با تمام توان تلاش کرده اند و عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به پرسنل بهداشت و درمان داشتند بیانگر اهمیت ویژه حوزه سلامت در جامعه و ارزشمند بودن خدمت در این حوزه می باشد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه خطاب به مسوولان بهداشت و درمان کرمانشاه افزود: شما در یک جبهه جدید و سخت در حال جنگیدن هستید، فعالیت شبانه روزی شما برای حفظ جان دیگران به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیار دشوار و ایثارگرانه است.

اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

error: Content is protected !!