خانواده‌های داوطلبان آزمون کنکور سراسری در محل برگزاری تجمع نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای پایانی هفته جاری، اظهار کرد: بر اساس تجربه سال گذشته تمامی مراکزی که برای برگزاری کنکور در سطح استان گیلان معرفی شده اند، پیش از برگزاری، حین و پس از آزمون، توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته تا محیطی ایمن برای برگزاری کنکور امسال مهیا باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: تمامی داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون، به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز باشند و در صورت غفلت از این مهم، برگزارکنندگان آزمون در حد توان، این امکانات را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند.

حیدرزاده به خانواده‌های داوطلبان توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خود و فرزندان شأن از تجمع در محل‌های آزمون خودداری کنند.

وی افزود: همکاری اولیا و دانش آموزان برای برگزاری هر چه بهتر و سالم‌تر آزمون سراسری بسیار مهم است و انتظار داریم که خانواده‌ها بدون تجمع در محل آزمون با کارشناسان بهداشتی و برگزارکنندگان آزمون سراسری، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: در صورت حضور والدین در محل آزمون، خانواده‌ها در فاصله‌های حداقل دو متری و فضای باز منتظر فرزندان شأن باشند، تا خطر انتشار و ابتلاء به کرونا به حداقل برسد.

error: Content is protected !!