خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خوزستان روان‌تر شد

دکتر علی ولی منش روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور توسعه و گسترش دامنه خدمت رسانی و به منظور رضایت‌مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی و در اجرای طرح حمایت  مالی ازبیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خدمات درمانی به جامعه هدف آسان‌تر و روان تر شده است.
وی اظهارداشت: براساس توافقی که بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده، این سازمان در همه استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور از طریق مراکز دانشگاهی و دولتی به صورت کاملا رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات بستری ارایه می‌دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: در شهرهایی که تامین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات درمانی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی به صورت رایگان بهره مند شوند.
ولی منش گفت: در شهرهایی که حتی تامین اجتماعی بیمارستان ملکی هم داشته باشد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال می‌توانند ازخدمات بستری رایگان بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی استفاده کنند.
وی افزود: همه خدماتِ بستریِ دارای پوشش بیمه پایه، تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفیِ موردِ استفاده بیماران دربیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی مشمول این تفاهم‌نامه بوده و هزینه‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بستری در بیمارستان‌های دولتی ودانشگاهی به طور کامل از طرف سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان پاسخگو و مشتری مداربودن را اولویت کاری سازمان متبوع بیان کرد و گفت: کاهش پرداختی از جیب بیمه‌شدگان و دسترسی آسان و  عادلانه به خدمات درمانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه شدگان از اهداف راهبردی سازمان تامین اجتماعی است.
بیش از نیمی از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بوده و کمتراز۵۰ درصد دیگر از خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

error: Content is protected !!