خدمات مراکز جامع سلامت زاویه و رازقان با کمک خیرین شبانه روزی می شود

«سیامک سلیمانی» روز شنبه به ایرنا، گفت: امروز جلسه ای با حضور دبیر مجمع خیرین کشور در محل فرمانداری شهرستان زرندیه برگزار کردیم تا برای طرح های توسعه ای و همچنین ایجاد مراکز جدید با جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت به توافق برسیم.

وی اظهار کرد: طرح تبدیل مرکز جامع سلامت شهر زاویه از حالت شیفتی به شبانه روزی نیز بررسی شد و قرار شد با مساعدت خیرین علاوه بر تحقق این مساله، نسبت به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی این مرکز نیز اقدام شود.

فرماندار زرندیه ادامه داد: شهر زاویه به خاطر موقعیت جغرافیایی و ترددهای فراوانی که از سوی اهالی شهرستان و سایر مناطق کشور دارد، نیاز به یک مرکز پیشرفته سلامت با توان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب دارد و به همین دلیل نظر مجمع خیرین سلامت کشور نیز در این زمینه مساعد است.

سلیمانی در مورد توسعه مرکز جامع بخش خرقان به مرکزیت شهر رازقان نیز، گفت: تلاش می کنیم برای مرکز جامع سلامت این منطقه هم ساختمان جدیدی با مشارکت خیرین احداث کنیم ضمن اینکه تبدیل فعالیت های آن به صورت شبانه روزی نیز در دستور کار است.

وی گفت: امروز همچنین پانسیون پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) مامونیه نیز افتتاح شد و در نظر است با جلب مشارکت خیرین بخش سلامت نسبت به اجرای فاز دوم توسعه این مرکز بهداشتی و درمانی اقدام کنیم.

فرماندار زرندیه اظهار داشت: موقعیت شهرستان زرندیه با توجه به اینکه پل ارتباطی چندین استان کشور است، ایجاب می کند که در زمینه توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان این شهرستان با تزریق اعتبارات مناسب و جذب مشارکت و حمایت های،  خیرین  اقدامات جدی به عمل آید.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرز میان استان های مرکزی و تهران قرار دارد و از مراکز صنعتی و تولید محصولات باغی به خصوص پسته به شمار می آید.

error: Content is protected !!