دانشگاه علوم پزشکی مشهد: پرستاران مرخصی ندارند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم کرونا تمام پرستاران در راستای یاری‌رسانی به بیماران کرونایی پای کار هستند و هیچ‌گونه مرخصی‌ در این ایام ندارند.

به گزارش ایسنا امیر رضا صالح‌‍مقدم با اشاره به فعالیت مراکز درمانی در موج پنجم کرونا اظهار کرد: با آغاز موج پنجم کرونا تمامی واحدهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای خدمت به بیماران کرونایی به حالت آماده‌باش کامل در آمدند.

وی ادامه داد: در وضعیت جدید ایجاد شده تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی موظف به ارائه خدمات به بیماران کرونایی تا پایان موج پنجم شده‌اند و هیچ بیمارستانی نباید در امر پذیرش این نوع بیماران کوتاهی کند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در موج جدید جابه‌جایی پرستاران را از بخش‌های غیرکرونایی به بخش‌های کرونا داریم و در صورت نیاز از پرستاران غیردانشگاهی هم کمک گرفته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با اشاره به این‌که در موج پنجم تعدادی زیادی از گروه‌های مختلف کادر درمان از جمله پرستاران در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خود به این بیماری مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد مراجعان به بیمارستان‌ها که اکثریت آن‌ها مبتلا به ویروس دلتا هستند از عموم مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک، از حضور در تجمعات دوری کنند.

error: Content is protected !!