درمان بی‌اختیاری ادرار با استفاده از فناوری شرکت دانش‌بنیان ایرانی

به گزارش روز جمعه ایرنا از انجمن نورویولوژی ایران، مصطفی فرهی در حاشیه وبینار بیماری‌های ارولوژی که صبح جمعه (دوم مهر) برگزار شد، گفت: این دستگاه به ثبت جهانی رسیده و تاییدیه اروپا را برای صادرات نیز دارد.
وی با اشاره به کاربرد این دستگاه برای درمان بی اختیاری ادراری و دردهای مزمن کف لگن افزود: این دستگاه در آقایان برای التهابات پروستات، بی اختیاری دفع و ادرار، کاربرد دارد.

فرهی با اشاره به این محصول دانش بنیان گفت: بعضاً درمان بیماری با جراحی، همراه با درد و عود بیماری است که این دستگاه چنین مشکلاتی را برای بیمار نداشته و به راحتی در مطب قابل انجام است.
مدیر شرکت دانش بنیان مداریا تاکید کرد: برخی مشکلات کوچک نیز وجود داشته که نیازی به اتاق عمل ندارد و می‌توان در مطب درمان کرد و دوره نقاهت نیز نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مداریا تنها شرکت دانش‌بنیان ساخت و تولید تجهیزات پزشکی متمرکز بر درمان‌های زیبایی در ایران است که در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سیستم‌هایی همگام با دانش روز دنیا آغاز به کار کرد.
فرهی کاربرد این دستگاه را برای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌ها دانست و افزود: این دستگاه در مطب زنان و اورولوژی، توانبخشی و…، قابل استفاده است.

error: Content is protected !!