درمان در منزل با “ویزیت” در روزهای کرونایی

همه‌ی ما لااقل یک بار در ماه‌های گذشته با علائمی شبیه سرفه، عطسه، سردرد و یا گلودرد احساس کرده‌ایم که شاید به کرونا مبتلا شده‌ایم و به همین خاطر،‌ به انجام آزمایش کرونا ترغیب شده‌ایم؛ اما با توجه به وضعیت شیوع کرونا و ناامن بودن آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی، چگونه باید بدون بیرون رفتن از منزل، به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنیم؟

درمان در منزل با “ویزیت” در روزهای کرونایی
در روزهایی که امکانات بیمارستان‌های کشور برای بیماران کرونایی روز به‌ روز محدودتر می‌شود، سامانه‌ی اینترنتی «ویزیت» با توجه به دوره‌ی فراگیری ویروس کووید۱۹ و لزوم ماندن در منزل، ضمن اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، امکان درمان در منزل را فراهم کرده است.

این اپلیکیشن تخصصی که از پروژ‌ه‌های موفق شبکه‌ی سلامت ایرانیان است، در چهار بخش کلی «خدمات کرونا»، «خدمات پزشکی»، «خدمات پرستاری» و «خدمات آزمایشگاهی» آماده‌ی خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی است تا خطر بیرون رفتن از منزل و سرایت ویروس را به حداقل برساند.
در کنار خدمات ویژه‌ی کرونا (مشاوره، معاینه توسط پزشک و نظارت بر درمان و فرایند قرنطینه، انجام آزمایش‌های اولیه و تست تشخیصی کرونا توسط آزمایشگاه‌های معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت)، خدمات دیگر مانند انجام آزمایش‌های پزشکی، انواع تزریق و سرم‌تراپی، پانسمان، اندازه‌گیری فشار خون و کنترل علائم حیاتی از جمله خدماتی است که در اپلیکیشن «ویزیت» ارائه می‌شود.

«ویزیت» همچنین با فراهم کردن امکان «شبکه‌ی یکپارچه‌ی سوابق پزشکی» برای هر فرد، یک پرونده‌ی کامل ایجاد می‌کند تا فرآیند درمان هر بیمار، با توجه به این سوابق به صورت دقیق‌تری پیگیری شود.

قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و بر اساس تعرفه‌ی وزارت بهداشت و همچنین بهره‌گیری از کادر درمانی مجرب و حاذق در هر حوزه، از دیگر ویژگی‌های «ویزیت» است.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای استفاده از این امکانات متنوع، با مراجعه با نشانی اینترنتی www.visit24.ir در «ویزیت» ثبت‌نام نمایند، نرم‌افزار تلفن همراه «ویزیت» را از فروشگاه‌های معتبر مجازی مانند بازار و گوگل‌پلی نصب کنند و یا با شماره‌ی تماس ۷۸۱۳۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

error: Content is protected !!