دریافت کنندگان واکسن خارج از نوبت به تخلفات اداری معرفی می شوند

علی رئوفی روز چهارشنبه دراین زمینه به رسانه ها اعلام کرد: تمام کارمندان دستگاه های اجرایی استان موظف هستند طبق برنامه ریزی های وزارت بهداشت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صورت اثبات تخلف کارمندی در دریافت واکسن کرونا خارج از جامعه هدف وزارت بهداشت، کارمند خاطی از پست سازمانی برکنار می شود.

این روزها حال هرمزگان هیچ خوب نیست و هر روز شماری از مردم این استان قربانی ویروس کرونا می شوند و گویی هدف این ویروس، ستاندن جان تمام مردم و زخم زدن به قلب و روح همه خانواده ها است که اینگونه ناجوانمردانه می تازد و لحظه به لحظه بر تعداد قربانیانش اضافه می کند.

استان هرمزگان این روزها شرایط بسیار بحرانی را از نظر وضعیت شیوع و ابتلای مردم به کرونای جهش یافته انگلیسی سپری می کند که ماحصل بی توجهی های برخی از مردم در هفته های گذشته است که هشدار آن از مدت ها قبل از سوی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی داده شده بود و امروز با وجود تعطیلی بسیاری از مشاغل و خلوت شدن خیابان ها ، هنوز این ویروس تاجدار با قدرت هر چه تمامتر می تازد و هر روز رکورد تازه ای از ابتلا و مرگ و میر را به ثبت می رساند.

سرعت انتشار ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی به حدی بالا است که هر گونه تجمع در فضای باز نیز موجب گسترش بیماری خواهد شد و از همین روز نیز بر پرهیز جدی مردم هرمزگان از برگزاری هرگونه تجمع تاکید می شود.

آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حکایت از آن دارد که شرایط بسیار وخیم تر و بحرانی تر از آن چیزی هست که برخی از مردم تصور می کنند و در صورتی که همدلی مردم برای شکست این ویروس منحوس نباشد، باید انتظار شرایط بسیار بدتری را در هفته های آتی داشت.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، به جز شهرستان های بستک، بشاگرد، سیریک و بوموسی، دیگر مناطق هرمزگان قرمز و نارنجی هستند وبرخی از نقاط روستایی از جمله سیاهوی بندرعباس در قرنطیه قرار گرفته است.

error: Content is protected !!