دشمنان، فضای مجازی را ابزار نفوذ به فرهنگ ایران اسلامی قرار داده اند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جلسه ای با حضور فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از تلاش ها و جانفشانی های همه همکاران در سراسر کشور که در جهت آسایش و آرامش مردم شریف ایران اسلامی خدمت رسانی می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راهی برای ادامه موفقیت آمیز ماموریت های محوله عنوان کرد و افزود: یکی از رمزهای موفقیت یگان ویژه، جوان بودن و جوانگرایی است، از این رو باید توجه به علم و پژوهش، تقویت بنیه اعتقادی و جوان گرایی به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در عرصه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر بوده و در ایام نوروز نیز در کنار فرماندهی انتظامی استان ها با هدف ارتقای امنیت و آرامش هموطنان تلاش می کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: امروز دشمنان و بد خواهان نظام اسلامی، فضای مجازی را به عنوان ابزاری مهم برای نفوذ به فرهنگ ایران اسلامی در دستور کار قرار داده اند بنابراین آگاهی بخشی و روشنگری در این فضا از راهکارهای اصلی مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با تاکید بر اجرای مستمر طرح مواسات و کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰ گفت: اجرای خودجوش این گونه طرح های خداپسندانه علاوه بر خود سازی کارکنان، نقش بسزایی در ارتقای روحیه جهاد و هم دوستی آنان دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اجرای طرح معنوی سفیر شهید خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح که از سال ۹۹ در یگان ویژه سراسر کشور کلید خورد، امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و جهاد سهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی داشته باشیم و در سال ۱۴۰۰ آن را به طور جد دنبال می کنیم تا آثار و برکات آن را در سطح نیروهای مسلح و جامعه مشاهده کنیم.

error: Content is protected !!