دورهمی خانوادگی و سفرهای آخر هفته در فارس ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی ظهر سه شنبه در سیصد و سی و چهارمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ پرهیز از سفرهای غیرضروری و همچنین دورهمی های خانوادگی در تعطیلات آخر هفته را الزامی دانست.

وی با توجه به تعطیلات آخر هفته، ضرورت مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره‌های انتقال کرونا ویروس را مورد تاکید قرار داد.

او اظهار کرد: نباید عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موجب شود بار دیگر با موج جدیدی از این بیماری مواجه شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: موفقیت در کنترل و مهار کرونا ویروس، مشارکت مردم و همکاری تمامی سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های مختلف را می‌طلبد، بنابراین همه اقشار مردم جامعه در قبال این بیماری خطرناک مسؤول هستند.

دکتر لطفی با بیان اینکه همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست‌ها و پرهیز از سفرهای غیرضروری و دورهمی ها، مهم‌ترین توصیه‌های بهداشتی به عموم افراد جامعه است؛ عامل اصلی ایجاد وضعیت بحرانی در استان و آغاز موج‌های جدید کرونا ویروس را جدی نگرفتن این توصیه‌های بهداشتی عنوان کرد.

error: Content is protected !!