دومین سالن ورزشی شهرری برای واکسیناسیون کرونا به شبکه بهداشت تحویل شد

حسین یوسف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدتی قبل هم سالن ورزش شهر قلعه نو در اختیار ستاد کرونا شهرستان  ری قرار گرفته و این دومین سالنی است که برای این منظور تحویل متولیان بهداشت و سلامت شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه سریع تر شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم، خاطرنشان کرد: با وجود موانع اقتصادی و عدم ابلاغ بخشنامه ستاد ملی کرونا، ولی به عشق مردم ری سالن شهید انور دولت آباد برای واکسیناسیون مردم تحویل مسئولان بهداشت و سلامت شد.

این مسئول افزود: با وجود اینکه منبع مالی خود را برای پرداخت حقوق پرسنل از دست می دهیم ولی به خاطر حضور در خط مقدم این نبرد سخت و کمک به مردم، این سالن را برای سه ماه در اختیار ستاد کرونا شهرستان ری قرار می دهیم.

یوسف زاده یادآور شد: هم اکنون ۱۹۶ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در شهرستان ری فعال هستند و در دوره جدید مدیریتی ۵۰ مجوز فعالیت برای باشگاهها گرفتیم.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل ری را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ۳۱ مرداد سال جاری ۱۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۸۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۵۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

error: Content is protected !!