راه‌اندازی سامانه مدیریت حوادث ویژه دراورژانس کشور

سامانه مدیریت حوادث سامانه مدیریت حوادث ویژه، برای کنترل و رسیدگی دقیق تر به بیماران مبتلا به کرونا ویروس، راه اندازی شد.

به گزارش ایسناسامانه مدیریت حوادث ویژه کشور برای کمک رسانی دقیق تر، برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا ویروس در اورژانس کشور راه اندازی شد.

این سامانه در سطح کشور برنامه ریزی شده و در دسترس نمایندگان مربوطه است. با این نرم افزار می‌توان میزان حوادث را کنترل و برای بهترین خدمات برنامه ریزی کرد و به صورت لحظه ای بر خدمات ارائه شده نظارت کرد و مشکلات احتمالی را پیش بینی و مرتفع کرد.

کارکرد اثربخشی مدیریت خدمات پیش بیمارستانی، پذیرش و انتقال بیمار به مراکز درمانی در این سامانه بررسی شده و عملکرد آن آزموده شده است.

اورژانس کشور به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا ویروس، از ابتدای ورود کرونا به ایران، با استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین، برنامه ریزی های گسترده ای را برای ریشه کنی و امدادرسانی به مبتلایان به کرونا ویروس در دستور کار خود قرار داده است. پیش از این نیز تشکیل تیم های امدادرسان عملیات ویژه و تجهیز آنها و اختصاص آمبولانس های بیشتر به مبتلایان به کرونا ویروس برای امدادرسانی و انتقال به مراکز درمان از جمله فعالیت های اورژانس کشور در این خصوص بوده است.

بر اساس گزارش سایت اورژانس، برای کسب اطلاعات بیشتر، وب سایت ems.behdasht.gov.ir در دسترس قرار دارد.

error: Content is protected !!