راه‌اندازی ۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و تاکید ویژه به کلیه فرماندهان نواحی و رده‌های ذیربط سپاه استان، از توان انسانی، تجهیزاتی و امکانات موجود برای تسریع در امر واکسیناسیون استفاده شده است.

وی با بیان اینکه با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته است، بیان کرد: به همت بسیج و سپاه ۸ مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات می‌باشد.

وی افزود: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می‌داند و برای متلاشی کردن ویروس کرونا، در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می‌کند.

محمدی اصل گفت: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می‌شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: واکسیناسیون در روستاهای صعب العبور و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می‌کند تا اهالی این مناطق نیز واکسینه شوند.

محمدی اصل بیان کرد: فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی می‌دانیم و وظیفه داریم با تمام وجود هر آنچه در اختیار داریم برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم بسیج کنیم‌.

وی با قدردانی از زحمات جهادگران عرصه سلامت در استان اردبیل، گفت: امروز تفکر دفاع مقدس در نسل جوان انقلابی و جهادی تداوم دارد و این تفکر جهادی کشور را از سختی‌ها و بن بست‌ها خارج می‌کند.

error: Content is protected !!