رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت اصناف در داراب باشد

اصغر فرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به قرارگیری این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: عادی انگاری و بی توجهی به پروتکل‌ها بهداشتی منجر به وضعیت فعلی شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان و تشدید نظارت‌ها و جدی تر شدن برخوردها در خصوص اصنافی که توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند افزود: تیم‌های بازرسی بهداشت محیط، بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در سطح شهرستان چند برابر گذشته به نظارت از اصناف خواهند پرداخت و در این مرحله در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صاحبان اصناف در صورت مشاهده مشتریان فاقد ماسک، صنف مربوطه پلمپ خواهد شد.

وی از ممنوعیت تردد خودروها در سطح شهر داراب و جنت شهر نیز خبر داد و گفت: تردد خودروها از ساعت ۲۲ لغایت ۴ صبح در این دو شهر ممنوع و در صورت تردد متخلفین شامل جریمه می‌شوند.

فرودی بیان کرد: تمامی اماکن ورزشی در این شهرستان تعطیل و آرایشگران نیز با نوبت از قبل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار ویژه داراب تصریح کرد: با توجه به خیز جدید بیماری کرونا در جنوب کشور و این شهرستان، باید نظارت‌ها بر ادارات و بخش‌های دولتی، حمل و نقل، بانک‌ها، پاساژها، نانوایی‌ها، پایانه‌های مسافربری، جایگاه‌های پخش مواد نفتی و سایر اماکن شلوغ و پرتردد تشدید یابد.

او بر لزوم جدیت نیروهای بازرسی بر نظارت بر اماکن و اصناف این شهرستان تاکید کرد.

error: Content is protected !!