روند بستری‌های کرونایی در استان بوشهر همچنان افزایشی است

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر میزان ابتلای به کرونا در استان بوشهر افزایشی بوده است و در سال جاری بیشترین تعداد ابتلای روزانه را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۲۷۶ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است، افزود: بیش از هشت هزار مورد ابتلای کرونا مربوط به فروردین‌ماه امسال بوده است که آمار بسیار بالایی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان جم هم به وضعیت قرمز تغییر یافته است اضافه کرد: استان بوشهر در حال حاضر دارای ۹ شهرستان با وضعیت قرمز و یک شهرستان با وضعیت نارنجی است.

وی با اشاره به اینکه فقط شهرستان دیر دارای وضعیت نارنجی است، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان، تنستان، دشتی، عسلویه، کنگان و جم دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند.

کشمیری با اشاره به محدودیت‌های ۱۰ روزه بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا به یاری خدا این پیک را با حداقل فوتی بتوانیم پشت سر بگذاریم.

ثبت ۳ فوتی جدید

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۹۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و طی این مدت ۶۶ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۳۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۶ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۹ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی از ثبت سه فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو آقا با ۹۲ و ۶۳ سال سن با سابقه بیماری دیابت، قلبی عروقی و یک خانم با ۴۸ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای فوت شدند.

کشمیری ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۹۲۳ نفر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

error: Content is protected !!