روند واکسیناسیون در استان بوشهر سرعت بیشتری خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست ستاد استانی کرونا استان بوشهر اظهار داشت: به منظور مقابله با شیوع کرونا در استان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم به پیک پنجم کرونا در استان برسیم و این امر نیازمند همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه و رعایت و نظارت جدی بر پروتکل‌های بهداشتی است، کوچک‌ترین سهل انگاری در این زمینه خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم حتی افرادی که واکسن را دریافت کردند ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای برگزاری آئین‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، سالگرد ارتحال امام و سالگرد قیام ۱۵ خرداد استفاده شود.

گراوند افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، ترددهای بین استانی از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع خواهد بود و تردد به شهرهای زرد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به همراه دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با تولید واکسن داخلی، سهمیه‌های استان هم افزایش خواهد یافت و روند واکسیناسیون سرعت بیشتری خواهد گرفت.

error: Content is protected !!